Ghost Tulsa Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dere burde lese denne artikkelen. Første gang jeg har fått klump i halsen av å lese en avisartikkel. Måtte ta noen pauser under lesingen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) fyfaen.. Så utrolig rørende.. Fikk tårer i øynene, å jeg er ikke ferdig enda Andbefaller ALLE å lese denne artikkelen! Endret 26. februar 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Helt enig med deg sc0oT, den som ikke blir rørt av denne artikkelen, eier nesten ikke følelser. Spesielt den første var rørende Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Uff, her hulket jeg fælt... Setter på "When you belive" fra Prince of Egypt.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 tårer i øynene, musikken som sto på winamp gjordet ikke tårekanalene mine bedre.. trist og søtt på samme tid Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Veldig rørende ja. Why must the good girls die? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 jeg kan ikke si at jeg fikk tårer i øynene .. dette er bare tekst fra en ukjent. Jeg klarer dessverre ikke å engasjere meg når jeg leser tekst.. Når jeg ser filmer som er rørende så får jeg ofte tårer i øynene.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 visste ikke om dette tråden, så startet likesågodt en "egen" tråd om avisartikkelen. jevnlig dukker det opp veldig bra artikkler i Magasinet. Dette er absolutt en av dem.... når en er i den alderen til de i artikken starter jo en ny fase av livet (familie, barn osv) og en forventer jo å leve et slikt liv lenge. (det er vel her tankegangen "det skjer jo ikke meg" trer inn). i "gamle dager" holdt jo folk sammen i femti år og vel så det... Selv er jeg litt yngre enn de som er med i den artikkelen tror jeg det må være veldig tungt å miste noen en er velig glad i i såpass "ung" alder. Broren min har blitt opperert for kreft to ganger og overlevd begge gangene (heldigvis), så jeg har vel på mange måter hatt noen av tanktene som luftes i denne artikkelen. veldig bra skrevet. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Orket ikke å lese hele... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vanskelig å finne ord... Vet om noen som har opplevd det samme, og det må være helt grusomt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 SIDEN FIKK HUN dødsdommen. I et halvt år satt Lindis i Trondheim og ventet på å dø. En dag sa hun: «Frank, jeg ønsker at du skal treffe en dame når jeg er borte. Når tida er inne.» Hvordan takler man å høre noe sånnt fra kona si? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 SIDEN FIKK HUN dødsdommen. I et halvt år satt Lindis i Trondheim og ventet på å dø. En dag sa hun: «Frank, jeg ønsker at du skal treffe en dame når jeg er borte. Når tida er inne.» Hvordan takler man å høre noe sånnt fra kona si? Kan ikke tro det går an. Hvis du takler å høre en slik setning fra den du elsker, DA er du hard. Veldig bra artikkel. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) «Jeg elsker deg, mamma. Jeg skal ta godt vare på pappa,» sa sjuåringen. ..«Vi klarer dette, pappa!» sa Markus. Den er hard Endret 27. februar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå