Gå til innhold

Noen produkter du savner som ikke finnes mer?

bergaloevera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jo en voksen mann og savner ting som sikkert eksisterte før mange av dere ble født. Glasscola f.eks. Ikke de på 0,33 som de selger enda (selv om de er helt topp) men 0,5 og 1 liter. Det var sinnsykt digg. De ble liksom kaldere enn plastflaskene og smakte rett og slett bedre. De solgte 2 x 1 liter cola flasker og de gikk ned på høykant.

Ellers savner jeg Polly potetløv med paprika (de posene med sånne salt og pepper bøsser på) Jeg tror Kims lager potetløv nå men det er rett og slett ikke det samme.

Av andre ting som har forsvunnet kunne jeg tenkt meg å smakt bravo sjokoladen (rød og blå) og så var det en melkesjokolade i sølvfarget papir som jeg ikke klarer å huske navnet på. Den var på størrelse med en caramello liksom, men den var knallgod. Har prøvd å finne ut navnet men det er ingen som husker det :p

Lenke til kommentar
Jeg er jo en voksen mann og savner ting som sikkert eksisterte før mange av dere ble født. Glasscola f.eks. Ikke de på 0,33 som de selger enda (selv om de er helt topp) men 0,5 og 1 liter. Det var sinnsykt digg. De ble liksom kaldere enn plastflaskene og smakte rett og slett bedre. De solgte 2 x 1 liter cola flasker og de gikk ned på høykant.

Ellers savner jeg Polly potetløv med paprika (de posene med sånne salt og pepper bøsser på) Jeg tror Kims lager potetløv nå men det er rett og slett ikke det samme.

Av andre ting som har forsvunnet kunne jeg tenkt meg å smakt bravo sjokoladen (rød og blå) og så var det en melkesjokolade i sølvfarget papir som jeg ikke klarer å huske navnet på. Den var på størrelse med en caramello liksom, men den var knallgod. Har prøvd å finne ut navnet men det er ingen som husker det :p

Apropos glasscola på 0,5 og 1 liter...

Syns å huske glasscola light på 1 liter i fra min barndom i Stavanger da jeg var veldig ung.

Kanskje jeg ikke husker det engang, bare innbiller meg at jeg husker det fordi jeg har hørt mamma fortelle om at hu pleide å kjøpe det når hu trilla meg rundt Mosvannet.

Lenke til kommentar
Dette som er "Cocco Pops", right?

EDIT; okei, jeg tok veldig feil:P Men jeg tror fortsatt cocco popps lever, mener å ha sett det:P

Sist jeg så cocco popps var i mallorca for noen år siden.

Kjøpte faktisk med en liten eske også :p

De derre nesquick-kulene som vi har hjemme nå er ikke halvparten så gode! De gir ikke nok sjokoladesmak på melka :(

Lenke til kommentar
Dette som er "Cocco Pops", right?

EDIT; okei, jeg tok veldig feil:P Men jeg tror fortsatt cocco popps lever, mener å ha sett det:P

Sist jeg så cocco popps var i mallorca for noen år siden.

Kjøpte faktisk med en liten eske også :p

De derre nesquick-kulene som vi har hjemme nå er ikke halvparten så gode! De gir ikke nok sjokoladesmak på melka :(

Ja, du får kjøpt dem i Syden, men ikke i Norge så vidt jeg vet :(

Nesquickkulene ække no særlig nei.

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på. Husker dere da Urge først kom til norge? så var det sånne rare ord på baksiden av den ene etiketten :p Husker ikke hva det het, skal se om jeg har en etikett liggende... synd at de slutta med det :p var litt artig... Og seff savner vi 1.5 liter Urge...

edit: HAHA visst f hadde jeg noen etiketter liggende :D:D de er sikkert 8-9 år gamle :p

post-58-1110883377_thumb.jpg

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Pasta Di Firenze

Soho

Maarud potetgull med Dill

Den isen med bilde av en klovn på papiret. Selve isen var formet som en fot med mange farger på.

Tennisisen

Den potetgullserien der det var bilde av forskjellige tegnede dyr på posen. Blant annet Villsvin og pappegøye. Eneste stedene jeg fant de var på 7-11 og SmartClub i en veldig kort periode.

Freia appelsinsjokolade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...