Tante Pose Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Lys Virginia tobakk. Produsert av Kristiandssands tobakksfabrik. Svart og gul pakke med litt rødt på. finfin. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Rakettis cocco popps crystal pepsi soho bugg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Disneysjokoladen Dinosaurkjeks Det er mer, men jeg kommer ikke på det akkurat nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Rakettiscocco popps crystal pepsi soho bugg Cocco popps lever i beste velvære! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis dette hadde vært før i fjor sommer, ville jeg også nevnt RC Cola og Fluxoda, men så fant jeg det i Sandnes på et ølutsalg elns:P Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja RC Cola er alt for søt! Like vond som LIDL colaen.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jeg likte RC Cola jeg:P Ikke like godt som original Coca-Cola, men den vakke så verst. Fluxsoda var ganske godt også edit: Leif Endret 14. mars 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Dette som er "Cocco Pops", right? EDIT; okei, jeg tok veldig feil:P Men jeg tror fortsatt cocco popps lever, mener å ha sett det:P Endret 14. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette som er "Cocco Pops", right? Trodde Cocco Pops var en frokostblanding med en sånn ape utenpå jeg. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er jo en voksen mann og savner ting som sikkert eksisterte før mange av dere ble født. Glasscola f.eks. Ikke de på 0,33 som de selger enda (selv om de er helt topp) men 0,5 og 1 liter. Det var sinnsykt digg. De ble liksom kaldere enn plastflaskene og smakte rett og slett bedre. De solgte 2 x 1 liter cola flasker og de gikk ned på høykant. Ellers savner jeg Polly potetløv med paprika (de posene med sånne salt og pepper bøsser på) Jeg tror Kims lager potetløv nå men det er rett og slett ikke det samme. Av andre ting som har forsvunnet kunne jeg tenkt meg å smakt bravo sjokoladen (rød og blå) og så var det en melkesjokolade i sølvfarget papir som jeg ikke klarer å huske navnet på. Den var på størrelse med en caramello liksom, men den var knallgod. Har prøvd å finne ut navnet men det er ingen som husker det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er jo en voksen mann og savner ting som sikkert eksisterte før mange av dere ble født. Glasscola f.eks. Ikke de på 0,33 som de selger enda (selv om de er helt topp) men 0,5 og 1 liter. Det var sinnsykt digg. De ble liksom kaldere enn plastflaskene og smakte rett og slett bedre. De solgte 2 x 1 liter cola flasker og de gikk ned på høykant. Ellers savner jeg Polly potetløv med paprika (de posene med sånne salt og pepper bøsser på) Jeg tror Kims lager potetløv nå men det er rett og slett ikke det samme. Av andre ting som har forsvunnet kunne jeg tenkt meg å smakt bravo sjokoladen (rød og blå) og så var det en melkesjokolade i sølvfarget papir som jeg ikke klarer å huske navnet på. Den var på størrelse med en caramello liksom, men den var knallgod. Har prøvd å finne ut navnet men det er ingen som husker det Apropos glasscola på 0,5 og 1 liter... Syns å huske glasscola light på 1 liter i fra min barndom i Stavanger da jeg var veldig ung. Kanskje jeg ikke husker det engang, bare innbiller meg at jeg husker det fordi jeg har hørt mamma fortelle om at hu pleide å kjøpe det når hu trilla meg rundt Mosvannet. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette som er "Cocco Pops", right? EDIT; okei, jeg tok veldig feil:P Men jeg tror fortsatt cocco popps lever, mener å ha sett det:P Sist jeg så cocco popps var i mallorca for noen år siden. Kjøpte faktisk med en liten eske også De derre nesquick-kulene som vi har hjemme nå er ikke halvparten så gode! De gir ikke nok sjokoladesmak på melka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette som er "Cocco Pops", right? EDIT; okei, jeg tok veldig feil:P Men jeg tror fortsatt cocco popps lever, mener å ha sett det:P Sist jeg så cocco popps var i mallorca for noen år siden. Kjøpte faktisk med en liten eske også De derre nesquick-kulene som vi har hjemme nå er ikke halvparten så gode! De gir ikke nok sjokoladesmak på melka Ja, du får kjøpt dem i Syden, men ikke i Norge så vidt jeg vet Nesquickkulene ække no særlig nei. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Savner Soho, appelsinsjokoladen (blir langt i fra det samme med platen de har nå). Fanta Shokata. Og Snikkers king size i butikken ved skolen Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fanta Shokata ja.. *Savne* Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) En ting jeg kom på. Husker dere da Urge først kom til norge? så var det sånne rare ord på baksiden av den ene etiketten Husker ikke hva det het, skal se om jeg har en etikett liggende... synd at de slutta med det var litt artig... Og seff savner vi 1.5 liter Urge... edit: HAHA visst f hadde jeg noen etiketter liggende :D de er sikkert 8-9 år gamle Endret 15. mars 2005 av Feh Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Savner også en frossenpizza i svart eske som eg tror heter Pepperoni Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pasta Di Firenze Soho Maarud potetgull med Dill Den isen med bilde av en klovn på papiret. Selve isen var formet som en fot med mange farger på. Tennisisen Den potetgullserien der det var bilde av forskjellige tegnede dyr på posen. Blant annet Villsvin og pappegøye. Eneste stedene jeg fant de var på 7-11 og SmartClub i en veldig kort periode. Freia appelsinsjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå