Marius_EV Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Selges hverken sursild eller lakrissnøre lengre? Jeg trodde begge deler holdt på i beste velgående fremdeles jeg. Jeg har ikke sett det på leenge. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.brandmanagement.no/art/art_html...g/kunde_1_2.jpg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Selges hverken sursild eller lakrissnøre lengre? Jeg trodde begge deler holdt på i beste velgående fremdeles jeg. Jeg har ikke sett det på leenge. de selges nå her Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Amerikaner (Is hos Hjem-is) den amrikaner isen husker jeg også Freia's påskesjokolade-appelsin ting den appelsin greie man klakker i bordet så "åpner" den seg. er den borte?. selger nå den her enda. Den andre formen for slike påskeegg med fyll som kommer i lilla pakning sånne påske-egg i rosa ekse(4stk). hvis det er den du mener så kommer den tilbake nå... for de selger de bare i påsken. har spist 6stk i år Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Snøre med salt lakris! - Bugg - Soho (sjokoladen) - Den oransje pistolen til Nintendo 8-bit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 oddis89 skrev: QUOTE Den andre formen for slike påskeegg med fyll som kommer i lilla pakning sånne påske-egg i rosa ekse(4stk). hvis det er den du mener så kommer den tilbake nå... for de selger de bare i påsken. har spist 6stk i år tongue.gif Jeg vet at de bare kommer til påsken, men før var det to sorter. En med hvitt fyll, og en med brunt fyll. Skulle gjerne hatt en med helgefyll også:p Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Crystal pepsi og Taffelsticks (nei ikke potetsticks, det e ikkje hallparten så godt engang!) Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 KAN få kjøpe min for en billig penge da? sann 990,- ? haha.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Julebrus. De skulle solgt det hele året. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Julebrus. De skulle solgt det hele året. Nei, julebrussmaken er forbeholdt julen og gir meg skikkelig julestemning. Om den hadde blitt solgt hele året hadde den julestemningen forsvunnet. Dessuten vil den ikke smake godt hele året. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Selges hverken sursild eller lakrissnøre lengre? Jeg trodde begge deler holdt på i beste velgående fremdeles jeg. Jeg har ikke sett det på leenge. Jeg spiste sursild for første gang på lenge for 2 timer siden. Og lakrissnørene mener jeg å ha sett på en eller annen butikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Når jeg tenker meg om, savner jeg en kjekstype kalt Brumle. Kom i små poser som enten var røde (vaniljesmak med bamsejente utenpå) eller grønne(?) (sjokoladesmak med bamsegutt utenpå) Syns å huske at disse var ekstremt gode da jeg var liten. Var visst Sætre som lagde dem. Endret 11. mars 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Pære-is! Sånn som var helt grønn med sjokoladetupp... Jeg har omtrent glemt smaken, men husker den som kjempegod... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Pære-is! Sånn som var helt grønn med sjokoladetupp... Jeg har omtrent glemt smaken, men husker den som kjempegod... Det finnes da det? Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Drillo-isen Drillo- isen den var god den. Gode gamle tider i 94. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bugg finnes jo fortsatt da, men en ting jeg savner veldig er Sur Sild.Jeg vet det finnes fortsatt, men de fleste butikker selger kun saltsild. Nei, bugg finnes ikke Jo, bugg finnes det Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bugg finnes jo! Mener å huske brumlekjeksen jeg også hvis jeg ikke husker helt feil var den rett og slett sinnsykt god *prøver å forestille seg smaken av brumle kjeks* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Soho Fanta Shokata Freia Sjokoladeappelsin Endret 20. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 De har Soho i kantinen på skolen. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 De har Soho i kantinen på skolen. Seriøst? Soho er det år og dag siden jeg har sett! Dem må isåfall gjøre det mildt sagt j***** dårlig for tida Eventuelt så ville jeg sjekka best-før-datoen på de dem selger i kantina di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå