phax Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) - Mr.Lee nudler med chili smak. (den gamle typen som smakte godt) - Coop sin XP ost.. mhmm.... - Sjokoladen Relax med hvitsjokolade og krokan - Soho yoghurtsjokoladen - Noe sort grus lignende lakris greier som jeg spiste når jeg var 4 - En billig tynn pizza med nesten ikke noe fyll som jeg pleide kjøpe på esso når jeg var 14 - Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Endret 5. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Den rosa isen med sånn hardt, sprøtt, humpete (knudrete) ytterskall. Het ett eller annet med crash tror jeg. Tror det var gult papir på den. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skyline? kan ikke akkurat si at jeg savner den noe spesiellt, menmen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Savner Tyrkisk Peber isen DEN var god den! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Sånn rømmedip jeg likte. Plutselig hadde de det ikke noe sted Fotballisen (ble solgt i pakke á 10) hadde karamell inne i isen Smakte mountain dew på Island (jeg er derfra) for noen år siden og likte den Savnet den, men da jeg smakte den nå for noen dager siden likte jeg den ikke? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 rosa panther brusen yogi sjokolade. har begynt å få lyst på det igjen selv om jeg spiste meg så syk på den at jeg lå i sengen 2dager. hehe. er 5-6 år siden da men. hehe Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Når jeg har lest gjennom hele posten, har jeg kommet fram til at mange av de som har postet her faktisk ønsker sjokoladen SOHO tilbake i butikkhyllene. Hva med en underskriftskampanje der vi krever ( ) å få tilbake sjokoladen som forandret våre liv?! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Og for oss gamlekara: Langpils på glassflaske (0,7 l) Dette tøvet med å ha ølet på PLAST-flasker i det tullete formatet 1,25 l må det bli en slutt på. Sporenstreks. T'Weed Edit: og PÆREIS, selvsagt. Tiden med å sitte på Nordre Gate (Tr.heim) med speilsolbriller og pæreis (og et særdeles vandrende blikk på småpikerne) en varm vårdag er dessverre over. Kan være alderen også, dessverre...... Hva med soft-is fra Epa? Den er jo riktignok ikke forsvunnet, men den er ikke like god. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Når jeg har lest gjennom hele posten, har jeg kommet fram til at mange av de som har postet her faktisk ønsker sjokoladen SOHO tilbake i butikkhyllene. Hva med en underskriftskampanje der vi krever ( ) å få tilbake sjokoladen som forandret våre liv?! tenkte faktisk på noe likens.. hmm.. tror ikke det trengs mange navn på den listen før man får se et lite comback kanskje..? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sursild - tragisk at disse ikke selges lenger Salt lakrissnøre også, var innpakket i blått. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Selger de ikke sursild lenger? Når sluttet de med det? Det må ha vært nylig. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Crystal Peps i åå gode minner om den brusen ja Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Selges hverken sursild eller lakrissnøre lengre? Jeg trodde begge deler holdt på i beste velgående fremdeles jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 sursild selges hvertfall, spiste det for et par dager siden, kjøpt på ultra i trondheim. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Lakrissnøre selges også. I alle fall her. edit: Smurfedrops også. Trodde de var overalt, jeg. Endret 8. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Snører - Salt lakrisSmurf - sånne små fruktkarameller Har det her i Hamar, jeg savner Grandiosa Mild Taco. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 grandiosa mild taco finns nå hvertfall enda! men om den hadde dødd ut hadde ikke gjort meg noe, hæsligste grandiosa'n av alle synes nå jeg. Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 grandiosa mild taco finns nå hvertfall enda! men om den hadde dødd ut hadde ikke gjort meg noe, hæsligste grandiosa'n av alle synes nå jeg. Mild Taco er jo best! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 PoleCat: 7UP-light selges da ennå. Syns å huske at jeg så det på Coop Mega her forleden. Den isen med gult sitronbelegg og fløteis inni, samt tyggis i pinnen og to artige figurer på papiret husker jeg også. Var ikke så glad i isen, siden det var sitron, men elska tyggisen. Den var bedre enn den i kræsj pink:p Tror den het Sitronis elns Savner forøvrig den gamle hubba-bubbaen de gamle kjeft-boksene Sorbit (tyggegummi) Dark Dog (på flaske, eller i det hele tatt) Riga og Hazel (sjokolade) Potetgull med biff og peppersmak<3 Pizzakjeks Tine Burgerost Amerikaner (Is hos Hjem-is) Go'morgen Original (Var hvit og naturell) Disneysjokolade (Vanlig sjokolade med disneyfigur i hvit sjokolade) Freia's påskesjokolade-appelsin ting Den andre formen for slike påskeegg med fyll som kommer i lilla pakning Urge 1,5 liter<3 Sånn knekkebrød med ferdig sjokopålegg oppå Fint peanøttsmør Rakettis (med pæresmak og sjokoladetrekk på toppen) Bosch 509 GSM (min første mobil, den forsvant, vil ha den igjen) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) *edit* *dobbelpost* Endret 8. mars 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå