kengdal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Toy har kommet tilbake på markede igjenn. Kom i slutten av fjor, toy 30 år eller noe sånt noe. Savner Samsa Brus Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 DEn disney sjokoladen med bru sjokolade rundt og hvit disneyfigur sjokolade i midten og french fries med paprika og pæreis! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 1: cocco-pops 2: is med fersken smak 3: 7-up cherry (kanskje dette bare fantes i sverige) Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Savner en sånn saftis som det var små vingummi-insekter i.. Husker ikke hva den heter, men den smakte utrolig digg. Noen som husker navnet? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Var ikke det Timon og Pumba isen? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 MHMM, noen som har skjønt det SOHO Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) edit : dobbelpost Endret 5. mars 2005 av Laman Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Og for oss gamlekara: Langpils på glassflaske (0,7 l) Dette tøvet med å ha ølet på PLAST-flasker i det tullete formatet 1,25 l må det bli en slutt på. Sporenstreks. T'Weed Edit: og PÆREIS, selvsagt. Tiden med å sitte på Nordre Gate (Tr.heim) med speilsolbriller og pæreis (og et særdeles vandrende blikk på småpikerne) en varm vårdag er dessverre over. Kan være alderen også, dessverre...... Endret 5. mars 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1: cocco-pops Finnes fremdeles Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 savner kakene farmor lagde før hun døde savner tyggisen bugg, det var bra saker det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1: cocco-pops Finnes fremdeles .. Mener å ha sett det litt her og der jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Husker det var stor diskusjon om vi fikk lov å ha med sjokoviking på skolen når vi var små. Det var jo et knekkebrød og det var lov, men samtidig var det en sjokolade og det var ikke lov. ahh....Det var tider det Endret 5. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg husker jeg synes den blå brusen Baluba var ganske god.. men har en følelse av at jeg ikke kommer til å like den nå. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg husker jeg synes den blå brusen Baluba var ganske god.. men har en følelse av at jeg ikke kommer til å like den nå. Smaker ikke den sånn cirka som blå slikkepinne? Husker jeg alltid ble litt halvkvalm av den Lenke til kommentar
-BaSe- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Enig me de som sier Soho! Beste sjokoladen ever!!! *savnepå* Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Savner helt klart bugg og soho sjokolade!! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg husker jeg synes den blå brusen Baluba var ganske god.. men har en følelse av at jeg ikke kommer til å like den nå. Smaker ikke den sånn cirka som blå slikkepinne? Husker jeg alltid ble litt halvkvalm av den Blå slikkepinne er jo genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå