kengdal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Den gamle fruts typen. En utrolig god drikk med eple smak som var sukkerfri. En slurk og man var hekta, da måtte man drikke opp alt man hadde med en gang. Men den jeg svner mest er Crystal Pepsi Endret 28. februar 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg skjønner IKKE hvorfor de har fjerna banan-twisten fra twistposene... Det er helt på jordet!! Og så kan de godt komme tilbake med SoHo igjen. Den var egentlig ganske god den... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Pizza Milano Mener du den fra Pizza Orginale (eller hva det nu het)? For en slik spiste jeg for bare noen dager siden Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Vanilla Coke Bug IntelliMouse 3 P4 med "Northwood"-kjerne Soho (den sjokoladen som var på et bilde i begynnelsen av tråden) Et spesielt potetgull med smak av paprika og chilli (bundlet med en liten pakke dipp) Dinosaurkjeks (er ikke sikker på om de har sluttet å produsere dette, men har ikke funnet noen pakker) Mer husker jeg ikke for øyeblikket. Endret 1. mars 2005 av FosFat Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Lux Brænne beste brusen ever.. smakte en blanding av godhetene til sprite, julebrus og sukker Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dinosaurkjeks De finnes fortsatt rundt omkring... jeg spiste sånne for tja... senest 1 måned siden... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Toy, den tyggisen. De har vel ikke sluttet 100% med den, for jeg har sett den på en mix-butikk :| Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Maarud Original-chipsen med et slags grønt krydder på. Digg! Dillsmak Den var digg.. Du finner den i Sverige.. Bare at der heter produsenten Esteralla.. Men posene er helt klin like bortsett fra produsentnavnet ;-) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Pinkpanter brus Disney sjokoladen Bugg, husker vi målte penger i bugg: "den colaen koster jo 20 bugg!!!!!" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Pinkpanter brus Den finnes fremdeles. Vi har den ihvertfall i kantina på skolen. Haha...jeg får drikke pinkpanter brus, ikke du! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå er det ikke bare matprodukter? Eg savner Erricsson T39. Det var en veldig god mobil Den har jeg, finfin den, men i og med at den er temmelig gammel funker den ikke lenger. Vanilla Coke finnes da fremdeles? Jeg kjøper den på Maxi stadig vekk jeg. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Pinkpanter brus Den finnes fremdeles. Vi har den ihvertfall i kantina på skolen. Haha...jeg får drikke pinkpanter brus, ikke du! Jeg må ta meg en tur til Larvik snart, hvor går du på skole sa du? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Disneysjokoladen. amen, jeg samlet på de som liten . jeg var overbevist om at mikke smakte best... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Fanta Shokata. Synes den var så utrolig god, men sjeldent jeg finner den nå :\ .. JAA! Så utrolig enig, jeg savner denne brusen sykt.. Tror man får den i sverige, men glemmer å sjekke vær gang! Jeg kunne kjøpe 4 flasker per dag av den brusen, var helt avhengi en periode! @Fredrik page. 1.. Den isen husker jeg å, fikk kjøpt den siste i danmark ( tror jeg ) For et par år tilbake ... JEG ELSKET den isen! *husker ikke hva den heter * Endret 1. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fanta Shokata! *paralyzed* God damn evil Coca-Cola! They took my preciousss! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Crystal Pepsi I hear you man. I hear you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå