Gå til innhold

Noen produkter du savner som ikke finnes mer?

bergaloevera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sjokoladen som het Soho. Verdens beste sjokolade. Den kom i sånn rar "wannabe-banan-fasong". Den savner jeg!

En annen ting jeg savnet over en stor periode var "Snap'n'crackle". Sånn gummi-godt aktig. Seigt faenskap. Men farao hvor godt det var. I senere tid har jeg funnet ut at de faktisk har det nokså mange steder fortsatt :D

Og enda mer savner jeg den appelsinsjokoladen fra Freia, som var formet som en appelsin. Den man skulle dunke i bordet, så skulle den spre seg og greier (funka aldri :p). Åhhhh :dribble:

EDIT: Snap'n'Crackle, ikke snap'a'crackle, som svamp så fint påminnet meg. :blush:

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Kræsj Pink finnes enda :thumbup:

Pink Panther brusen også :thumbup:

Ellers savner jeg:

Shokata

Urge 1.5L

Melonas isen (4-5 år siden kanskje, rekken var 15 melonas på 1 dag :p)

Dark Dog energidrikk på sånn liten 0.33l plastflaske

Maarus Superchips med Urteskrydder! drit digg, men ble tatt av markedet kort tid etter lansering... bare paprika og salt superchips som selges i dag... (hvis det selges i det hele tatt)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Disneysjokoladen.

*sikle*

Lurer på hvorfor de ikke selger den lenger... :cry:

Synes at vi burde få gjort noe med det asss, den var jo driit digg da!

Disneysjokoladen :dribble: ... det var tider det. Jeg prøvde alltid å spise rundt figuren, slik at jeg kun hadde figuren men klarte det aldri.Tror faktisk det var sånn limited edition opplegg til fantasia filmen eller noe sånn, siden det var samme motiv som coveret utpå :hmm:

Det hadde vanilje cola på prix her borte for ikke så mange månedene siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...