svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj pink? Nei, dette var en kremis tror jeg. Spøkelsesisen? Kremisaktig, men var en saftis. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sånn "rund" go morgen youghurt! Musliet var i lokket Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hmm...Bugg. Jeg har faktisk drømt om bugg opptil flere ganger etter at den ble tatt av markedet. Vi har jo Bugg her heime ned på butikken. Jordbærsmak. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Disneysjokoladen. *sikle* Lurer på hvorfor de ikke selger den lenger... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fanta Shokata. Synes den var så utrolig god, men sjeldent jeg finner den nå :\ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vanilje Cola Grandiosa Pizza Toast Disneysjokoladen <3 Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Den sjokoladen som het Soho. Verdens beste sjokolade. Den kom i sånn rar "wannabe-banan-fasong". Den savner jeg! En annen ting jeg savnet over en stor periode var "Snap'n'crackle". Sånn gummi-godt aktig. Seigt faenskap. Men farao hvor godt det var. I senere tid har jeg funnet ut at de faktisk har det nokså mange steder fortsatt Og enda mer savner jeg den appelsinsjokoladen fra Freia, som var formet som en appelsin. Den man skulle dunke i bordet, så skulle den spre seg og greier (funka aldri ). Åhhhh EDIT: Snap'n'Crackle, ikke snap'a'crackle, som svamp så fint påminnet meg. Endret 27. februar 2005 av AndyG Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Var det ikke Snap'n'crackle? Fra Matlows, elns. Godt Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Disneysjokoladen. *sikle* Lurer på hvorfor de ikke selger den lenger... Synes at vi burde få gjort noe med det asss, den var jo driit digg da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Var det den med rødt papir og med hvit sjokoladefigur i midten? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Var det den med rødt papir og med hvit sjokoladefigur i midten? Ja, det var jo forskjellige figurer i midten! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sånn "rund" go morgen youghurt!Musliet var i lokket Word! Ellers: Soho Vanilla Coke Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (polecat) Appelsinsjokoladen(den som var formet som en appelsin og man "måtte" dunke den mot noe hardt for at den skulle åpne seg.) Ahh... Nummer 2 på listen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Kræsj Pink finnes enda Pink Panther brusen også Ellers savner jeg: Shokata Urge 1.5L Melonas isen (4-5 år siden kanskje, rekken var 15 melonas på 1 dag ) Dark Dog energidrikk på sånn liten 0.33l plastflaske Maarus Superchips med Urteskrydder! drit digg, men ble tatt av markedet kort tid etter lansering... bare paprika og salt superchips som selges i dag... (hvis det selges i det hele tatt) Endret 27. februar 2005 av Feh Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Som PoleCat sier, appelsin-sjokoladen. Åh...den var så god. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå er det ikke bare matprodukter? Eg savner Erricsson T39. Det var en veldig god mobil Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Disneysjokoladen. *sikle* Lurer på hvorfor de ikke selger den lenger... Synes at vi burde få gjort noe med det asss, den var jo driit digg da! Disneysjokoladen ... det var tider det. Jeg prøvde alltid å spise rundt figuren, slik at jeg kun hadde figuren men klarte det aldri.Tror faktisk det var sånn limited edition opplegg til fantasia filmen eller noe sånn, siden det var samme motiv som coveret utpå Det hadde vanilje cola på prix her borte for ikke så mange månedene siden... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Sjokoviking. Knekkebrød med sjokolade. Super Nintendo. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Pizza Milano Søte bjørner (de finnes enda, men har jo forandret smak totalt) Tyrkisk-pepper-isen (den var dritgod de tre første tyggene, så ble man kvalm ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå