Der Kommissar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Smurf - sånne små fruktkarameller De selger da smurf fremdeles! Det var tilbud på det på Prix-butikken rett ved siden av skolen min, og du kan tro det lå mange tomme smurfbokser på gulvet etterpå Men ting jeg savner: Overnevnte Soho (tror det var det på bildet) Nisse Noppes Julebrus (fantes i Tromsø) Dinosaurkjeks (aner ikke om det eksisterer fremdeles) Kommer ikke på flere ting i farta da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vanilje cola.... Ahh, støtter deg på den ass. Syns den var sinnsykt god. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) EDIT: jeg som blingsa litt.. Endret 26. februar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj pink? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Savner fanta Shokata. Den seriøst beste brusen ever, med vanilje-cola på andreplass. Biff og pepper-chipsen er også savnet Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Maarud Original-chipsen med et slags grønt krydder på. Digg! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Var det ikke noe som het Fjellchips for en del år tilbake? EDIT: Pizza-kjeks. Vet ikke om det var det de het, men husker at de hadde kjeks med "pizza"-smak. Endret 26. februar 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sursild ja, hvorfor kuttet dem ut det? Husker det vare noe 9-kronerstilbud på sursild og jeg kjøpt inn en 12 poser som jeg gjemte rundt omkring på rommet mitt. Tror da ikke de har kutta ut sursild? De selger det i kantina på skolen min hvertfall Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 husker at jeg drakk hubba bubba brus engang vi reiste rundt i norge He he det var en så sær brus at jeg den fortsatt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Var det ikke noe som het Fjellchips for en del år tilbake? EDIT: Pizza-kjeks. Vet ikke om det var det de het, men husker at de hadde kjeks med "pizza"-smak. Husker de.. Fikk en hver gang jeg var "flink" hos logopeden! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) French Fries - paprika Kræsj pink? Endret 27. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj pink? Crash Pink har ikke gul overflate, dessuten selges vel CPen enda..? Papiret er vel forøvrig gult, blått og rosa, også. Husker Joker der jeg bodde før hadde riskaker med Pizzakrydder på. Fyttirakkern de var gode, men så slutta dem å ta dem inn. Fant dem i Sverige forrige gang jeg var der, kjøpte vel 10 pakker ellerno, ganske mangen som så rart på meg da.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bugg finnes jo fortsatt da, men en ting jeg savner veldig er Sur Sild.Jeg vet det finnes fortsatt, men de fleste butikker selger kun saltsild. Nei, bugg finnes ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj pink? Nei, dette var en kremis tror jeg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 American way tyggisen fra jeg var liten... den med sånn deilig søtt fyll inni.. *sikle*.,.. også savner jeg Crystal Pepsi.... ikke no som å drikke pepsi som ser ut som sprite Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vanilje cola... savner den så fælt! Husker jeg var den eneste som jeg viste om som likte den!!! Har også alltid hatt lyst til å smake crystalpepsi. Selv om jeg ble født etter at den ble fjerna av markedet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 vanilje cola var digg ass ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Finger-is Appelsinsjokoladen(den som var formet som en appelsin og man "måtte" dunke den mot noe hardt for at den skulle åpne seg.) 7UP-Light Samsung Syncmaster 173T(tatt ut av produksjon for ikke så lenge siden :/) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vanilje cola... savner den så fælt! Husker jeg var den eneste som jeg viste om som likte den!!! Har også alltid hatt lyst til å smake crystalpepsi. Selv om jeg ble født etter at den ble fjerna av markedet. Vi får arrangere en tur til Sverige, de har den der ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå