darkness| Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 French fries paprika Ja Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Finnes, men nesten ikke i Norge. Diet DrPepper - hvorfor skal noe så godt være så vanskelig å få tak i: Vær gang jeg endelig finner en butikk som importerer disse så går det et par uker før lageret er tomt. Så er det på den igjen.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 åh, åh! Hva heter den sjokoladen som var pakket inn i sølvpapir? Fargene på papiret var sølv og rød. Veldig tynn, litt kubeformet liksom. Tror den hadde noe med "Z" i navnet sitt. Den husker jeg fra da jeg var liten. Riegel? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Riktig Hubba Bubba.. Jeg kjøpte hubba bubba her om dagen og den var halvparten så tjukk som den var før. Må jo spise hele pakka for å få riktig hubba bubba følelse da Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Syk hjemmesiden produktet har forresten Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg savner sårt ordentlige originale slengbukser som de hadde på 70-tallet! Ikke det at jeg noen gang har opplevd dem, men det burde absolutt ha vært enklere å skaffe slike! Fant en som har tilhørt min mor for ca. ett år siden. Kjøpt i London i 1974! Dæven, den er stilig! Dagens "slengbukser" kalles "extreme flare" og er en litt mer dikrèt variant av buksa. Bare at selve slengen begynner etter kneet. På de ordentlige begynner slengen før kneet! Ah, slengbukser.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Syk hjemmesiden produktet har forresten Og på siden man blir videreført til, http://www.gallejessen.com/, reklameres det for "Spunk" Saftevand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå