Gå til innhold

Noen produkter du savner som ikke finnes mer?


bergaloevera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyggisen Dig, med ei bikkje som gjorde alt mulig rart på innsiden av pairet. Kosta bare 25 øre, så det var for de tidene man ikke hadde nok penger til Bugg ;) Og Turtles-tyggisen! Tøffe klistremerker og tyggis på en gang. De klistremerkene hadde en tendens til å bli klistret på alt mulig.. :hmm:

Lenke til kommentar
Soho... Har masse minner med den.. *sukk* errhem..

viking knekkebrød.

Biff potetgull.

Stratos med nøtter.

French fries paprika

Kunne ikke laget en bedre liste selv, nesten. ;) Eneste jeg savnet var kanskje de lange Refreshers som ble solgt på Mix før. Jeg vet de har noe liknende den dag i dag også, men savner virkelig de stooore i blå embalasje, som den gang bare kostet 4 usle kroner :love:

Lenke til kommentar
Dynamix

Accolade

Microprose

Tre store spillutviklere som tok kvelden

Soho tror jeg aldri jeg smakte. Kommer ikke på noen produkter jeg savner egentlig, i alle fall som er ute av produksjon.

 

edit: la til litt

Legg til Black Isle Studios, og jeg støtter deg 100%. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Daim drage! Først ble den tatt bort, deretter relansert som en slags crunchmix, og deretter promotert og degradert til is-strø. I form gikk den vel fra sexy kulrunde biter --> større, ujevne biter --> pittesmå, vanskelig-å-forholde-seg-til kuler .. hmpf ..

 

Og ozon er vel heller ikke å oppdrive lenger?

 

Så mener jeg at det rundt sommeren 95-96 var en ganske stor kampanje for en leskedrikk, lurer på om den ble kalt Tropico. De kom i ganske store, glassflasker ala Aquarius - en annen leskedrikk som jeg nå ble litt usikker på finnes ^^

Endret av Zatôitchi
Lenke til kommentar
Daim drage! Først ble den tatt bort, deretter relansert som en slags crunchmix, og deretter promotert og degradert til is-strø. I form gikk den vel fra sexy kulrunde biter --> større, ujevne biter --> pittesmå, vanskelig-å-forholde-seg-til kuler .. hmpf ..

 

Og ozon er vel heller ikke å oppdrive lenger?

 

Så mener jeg at det rundt sommeren 95-96 var en ganske stor kampanje for en leskedrikk, lurer på om den ble kalt Tropico. De kom i ganske store, glassflasker ala Aquarius - en annen leskedrikk som jeg nå ble litt usikker på finnes ^^

Ikke den originale Aquarius i alle fall

 

mMmmm

 

*fiine leskedrikken*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...