jack_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg savner SOHO (tror den het det..) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ja, den het det.. den var faen meg god! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj Pink, og den er ikke ute av produksjon. Den + urge 1,5l selges her :> Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Kræsj Pink, og den er ikke ute av produksjon. Den + urge 1,5l selges her :> Kræsj pink er rosa... Clip&Clap het den, tror jeg.. mener å huske at jeg fortærte et tresifra antall sånne i løpet av barndommen.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hær om dagen kom jeg på en chips jeg savner, Var en slags Cheese Dodles, bare att den va mye mer kompakt på en måte, ikke så luftig, pluss att de var formet som "flintstones" klubber. Kom i orange/rød pose, med en mus utpå. Noen som vet navn på denne eller produsent? eller om den fortsatt selges noen steder? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jeg savner en sånn brus som het "troll brus" elns, tror det var med kiwi smak eller noe.... var mack som laga den. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fytti Grisen is Donald Duck isen med bruspulver inni Disney sjokolanden California brusen Troll brus Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jeg savner en sånn brus som het "troll brus" elns, tror det var med kiwi smak eller noe.... var mack som laga den. Den tror jeg de har på Hunderfossen Familiepark i Lillehammer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kom på en ting, den "3d" snacksen! Husker ikke hva den het, men det var en slags snacks, med samme konsistens som bacon-snacks. Var godt krydret. En pose med slikt snacks og en flaske urge var standars på avslutningene på barneskolen husker jeg. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ja, jeg vil ha re-volt et gammelt radiobil spill. sinnsykt rått ass Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Gammelt?! Det var jo å ta det litt langt. Er vel ikke mer enn 5 år, Re-Volt? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Scoop fra Kims....Var sånne spoons du dyppa i dipp....Sterke greier...Drit godt altså Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg fant forresten Dinosaur-sjokoladen i dag, på Ica! Wuhu! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Scoop fra Kims....Var sånne spoons du dyppa i dipp....Sterke greier...Drit godt altså Oh, oh, oh! Det var sannelig deilig. Lenke til kommentar
wehee Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Savner SoHo og disneysjokoladen... (pinkpanter-brusen lever enda, produseres her i Egersund.. berentsen....) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 haha.. pink panter brus.. det drakk jeg mye av når jeg var på besøk hos min fetter i mine yngre dager.. det og panda brus tror jeg.. den var i allefall grønn og smakte jævli bra en sommer... når dere snakket om is kom jeg til å tenke på GB is som ble solgt her i landet en sommer eller to. Selges vel over alt i sverige og europa generellt, men av en eller annen grunn ble den forbudt her i Norge. GB var altså et merke, og ALLE isene dems ble forbudt.. De hadde bl.a. Spirello og Magnum som var helt sinnsyke begge to.. savner de ja.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Liste over dypt savnede: 1,5 Liter Urge (at den er borte er rett og slett tragisk. (se vedlagt bilde)) Fjellchips MS Intellimouse explorer 3.0 (nå har jeg riktignok en overlevende her.. men) Dette skjer om man tar vare på urgeflaskene man har tømt siden september... (nei, de ligger ikke sånn vanligvis. Var ute av skapet for telling i vinterferien..) edit: Den + urge 1,5l selges her :> HVOR? (Kan jeg be pent om bilde? *hundeøyne*) Endret 20. mars 2005 av tipp-ex Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Scoop fra Kims....Var sånne spoons du dyppa i dipp....Sterke greier...Drit godt altså Oh, oh, oh! Det var sannelig deilig. Har savna det siden dagen det ble borte.... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Savner SoHo og disneysjokoladen... (pinkpanter-brusen lever enda, produseres her i Egersund.. berentsen....) synd at "ingen" kjøpte den når den var i salg da!! Jobba på Nidar da og spiste mye SOHO, men salget sank som en stein etter at reklamekampanjen var over Disneysjokolade finnes i resten av verden da ! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Savner disneysjokoladen, de platene. Syntes Soho smakte ille jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå