bergaloevera Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Er det noen produkter/varer du likte godt som er forsvunnet fra markedet? I så fall, fotell oss om det! Kanksje vi kan lage underskriftskampanjer om ting som ønskes sterkt nok tilbake så vi kan sende inn til produsent? Jeg for min del savner Ananas Hapå (den hvite hapåen)! Husker den fra da jeg var liten og jeg husker at jeg synes det var så utrooooolig godt!! Men nå finnes den ikke lenger Eller...? Noen som har sett den? EDIT: Leif Endret 26. februar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hmm... Bugg. Jeg har faktisk drømt om bugg opptil flere ganger etter at den ble tatt av markedet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mummikjeks og tom&jerry brus (finnes det enda?). Levde på det når jeg var liten Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mummikjeks finnes faktisk. I hvert fall her i trondheim. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Både Ananas Hapå og Crystal Pepsi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Karl & CO sjokoladen Synd dem bare solgte den en liten stund ! Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vanilje cola.... jeg tror jeg har sett det for en liten stund siden på en bensinstasjon Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bugg finnes jo fortsatt da, men en ting jeg savner veldig er Sur Sild. Jeg vet det finnes fortsatt, men de fleste butikker selger kun saltsild. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sursild ja, hvorfor kuttet dem ut det? Husker det vare noe 9-kronerstilbud på sursild og jeg kjøpt inn en 12 poser som jeg gjemte rundt omkring på rommet mitt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den isen som hadde gul overflate, tyggis i pinnen og hadde to figurer som var grønne og gule på papiret eller noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 French Fries - paprika Hubba bubba med bringebærsmak Snører - Salt lakris Smurf - sånne små fruktkarameller Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Crystal Pepsi og Drillo-isen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 French Fries - paprikaHubba bubba med bringebærsmak Snører - Salt lakris Smurf - sånne små fruktkarameller Word! I tillegg Crystal Pepsi og Rosa Panther-brus (mener å huske at den var rosa?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå