Gå til innhold

Simens S65 - Burde jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer nok ikke til å bli misfornøyd..

"Dragon er litt SE fanboy, så han mener at det ikke finnes bedre skjerm enn de"

Men ellers, så sier jo ryktene at S65 kommer til å få MP3 spiller i en framtidig software, så jeg vil si at du gjør det rette ved å velge den!

 

Edit: Skomaker: Siemens sliter nok som det er, hvis de hadde fått en MP3 spiller på S65'en så hadde den solgt MYE bedre, dermed så er det vel rimelig sannsynlig at det kommer..

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Du kommer nok ikke til å bli misfornøyd..

"Dragon er litt SE fanboy, så han mener at det ikke finnes bedre skjerm enn de"

Men ellers, så sier jo ryktene at S65 kommer til å få MP3 spiller i en framtidig software, så jeg vil si at du gjør det rette ved å velge den!

:yes:

 

Han holder nok med SE uansett hva! ..

 

Du kommer ikke til å bli misfornøyd! S65 er en god telefon :)

Lenke til kommentar
Andbefaller fortsatt S65.. Skjermen er ikke SÅ dårlig som alle skal ha det til!

Helt enig.

Ja, det finnes bedre skjermer, men det gjør ikke S65 sin skjerm dårlig av den grunn.

Uenig :p Etter min mening burde en telefon som er så dyr som S65 ha bedre skjerm.

Hmm, du synes med andre ord at S65 sin skjerm er direkte Dårlig? :ermm:

Lenke til kommentar

Skjermen på S65 er absolutt ikke dårlig.

Noen har vel dannet seg et inntrykk av skjermen etter å ha sett på ikonene som ikke er fargerike slik som på andre telefoner. Grå når de ikke er merket, og skifter til gullfarge når de er merket, jeg synes at dette ser veldig bra ut.

Når man ser på bilder i full skjerm ser man at skjermen er bra. :)

Lenke til kommentar
Altså, skjermen er ikke så blass og dårlig som alle skal ha det til..

 

Den er stor ( fysisk ) og etter min mening ( anser meg selv som en gjennomsnittsbruker ) MER enn god nok for de som ikke krever så mye! .

 

Andbefaller fortsatt S65.. Skjermen er ikke SÅ dårlig som alle skal ha det til!

Dette må jeg si meg enig i. Kvalitet på skjerm er faktisk ikke så farlig. Man venner seg til den kvaliteten man har. Det er selvfølgelig kult med bra skjerm, men jeg synes min "elendige" t610 skjerm er helt ok.

Lenke til kommentar

Gode bilder du har der!

 

Se på mine lenger opp på denne siden. Jeg mener at Siemens S65 har det klart skarpeste og beste mobilkameraet på markedet.

 

Og selv om mange mener det er dårlig skjerm på mobilen, så er det likevel knall bilder når du tar dem inn på data.

 

Du får kjøpt USB-kabel hos de aller fleste forhandlere - jeg betalte 329 kr. Eller du kan bruke Bluetooth hvis du har mulighet for det.

Lenke til kommentar

Har hatt S65 siden den ble lansert i fjord på sensommeren.

Og skjermen er dårlig.

Med det mener jeg at den er kornete, (dårlig oppløsning)

Da hjelper det ikke at skjermen er fysisk stor.

Den har blasse farger. Og hvis du ikke skal ta bilder utendørs så duger ikke kamera i det hele tatt.

Jeg har oppgradert til siste firmware hver gang det kommer ny, men det hjelper ikke på bildekvaliteten.

Nå bytter i hvertfall jeg ut telefonen. Har irritert meg for lenge over kamera/skjerm nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...