Gå til innhold

Simens S65 - Burde jeg?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Satt og leste om Simens S65 her idag, og jeg ble UTROLIG sugen på å kjøpe den! Billig er den også.

 

Jeg har for tiden en Nokia 3100, er fornøyd med den, men hadde hvert morro med kamera osv.

 

Menst jeg satt å sikklet på Simens S65 kom en kompis med en link til SE sin K700i, jeg begynte å lese litt om den. Den hadde mp3 spiller og radio, dette trakk veldig opp! Men når den ikke har egen minne slot og når det går tregt å skrive meldinger vil jeg heller gå for Simens S65. Er dette et domt valg?

 

Etter det jeg mener så passer simen sin beste til meg.

 

En ting jeg lurte på er om det er noe "begrensning" på hvor stor RS-MMC brikkene kan være til denne mobilen. Det følger med en på 32, men når jeg sjekker på div netshopper finner jeg bare på 128 og oppover, å det værste er jo at de er svinbillige! :)

 

Takker for alle svar

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Menst jeg satt å sikklet på Simens S65 kom en kompis med en link til SE sin K700i, jeg begynte å lese litt om den. Den hadde mp3 spiller og radio, dette trakk veldig opp! Men når den ikke har egen minne slot og når det går tregt å skrive meldinger vil jeg heller gå for Simens S65. Er dette et domt valg?

K700i

 

+ =

176 x 220piksels skjerm,

Radio,

mp3 spiller,

mye innebygget minne

 

- =

Ikke utvidbart minne,

masse bugs,

"VGA" kamera

 

S65

 

+ =

Minnekort opptil 512MB

1,23MP kamera

 

- =

132 x 176piksels skjerm (ikke at det er dårlig, men det er lite)

Ikke Mp3

Ikke Radio

Svak skjerm

 

 

----------------------------------

 

Trenger du en underholdnings telefon velger du K700i(ellers finnes det bedre alternativer)

 

Trenger du en business telefon velger du S65

 

(Jeg hadde valgt S65)

 

Design er en smaksak, hos meg leder S65 av de to.

Lenke til kommentar

Syns faktisk det er feil å si at S65 har svak skjerm, syns den er kjempe fin jeg.. Smak&Behag..

 

Ganske vanskelig valg detta her.. Veldig gode mobiler begge 2 :)

 

Ville nok valgt S65, rett å slett fordi den har minnekort :) Stort + hos meg.. Så har den fint design også!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

vet ikke så mye om s65 eller k700, men jeg har prøvd begge litt. S65 er veldig fin, men tastene er små! og fæle! :thumbdown: og joysticken til k700 er altfor liten og dårlig :thumbdown:

 

det er vel det jeg kan :w00t: MEN, k700 har music dj! dt er konge bra :thumbup::tease::love:

 

 

Noen smileys her ja :blush:

 

forresten, kameraet til s65 var ikke så veldig bra, dårlig kvalitet...

Endret av Alne
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en K700 og har nå en S65. K700 er en veldig bra allround tlf som jeg anbefaler.

S65 sliter med en elendig skjerm, og dårlig kamera. Men menyene og nyttefunksjonene er en drøm. Så hvis du ikke er avhengig av bra skjerm og kamera, så tar du S65-en. Er det det som er viktig så STYR UNNA!

Lenke til kommentar
...og når det går tregt å skrive meldinger vil jeg heller gå for Simens S65. Er dette et domt valg?

Det går ikke tregt å skrive meldinger med den. Er bare de "tidligere" modellene som har slitt med dette som feks. T610 osv. Men K700i er like rask å skrive sms med som alle andre mobiler du får i dag.

 

Minne har lite å si på om mobilen er treg, er prosessoren som teller mest!

Lenke til kommentar

Ok, utvidbar minne er viktig for meg pga jeg har lyst å ha mange bilder på telefonen, pga jeg skal til Tyrkia osv i sommer. Mp3 spiller og radio er ikke viktig for meg!

 

Jeg renger med at skjermen er bedre enn på min Nokia 3100, og kameraet sin kvalitet trenger ikke bety så mye, så jo testen til amobil, så ut som fine bilder. Og jeg tar vel mest bilder i sollys..

 

Jeg har på en måte bestemt meg for Simens S65. Angrer jeg har jeg jo angre retten..

Lenke til kommentar
Ok, utvidbar minne er viktig for meg pga jeg har lyst å ha mange bilder på telefonen, pga jeg skal til Tyrkia osv i sommer. Mp3 spiller og radio er ikke viktig for meg! 

 

Jeg renger med at skjermen er bedre enn på min Nokia 3100, og kameraet sin kvalitet trenger ikke bety så mye, så jo testen til amobil, så ut som fine bilder. Og jeg tar vel mest bilder i sollys..

 

Jeg har på en måte bestemt meg for Simens S65. Angrer jeg har jeg jo angre retten..

har selv en s65 og er fornøyd, om du tar bildene i godt opplyste omgivelser så blir bildene ganske bra til å være en mobil. og så har jo s65 et tøft design da!

Lenke til kommentar

Det er sant at S65 har dårlig skjerm, har den selv. Det med kameraet kan du løse ved å kjøpe den flash-modulen til et par hundre kroner. bildene blir mye bedre i mørket da! Jeg har egentlig lyst på ny telefon, men skal heller vente til bindingstiden på abonnementet mitt har gått ut, men før det skal jeg finne masse småfeil jeg kan bruke for å reklamere på den. Har reklamert før, og det funker som bare det.

Lenke til kommentar
Hva mener dere med dårlig skjerm? Dårlig lys? Har dere noen bilder eller noe av skjermen ? eller bilder av et rome med vanelig lys jeg kunne fått sett.. ?

bilde søkeren viser er ikke det beste i verden blasse farger er det vist du ikke bruker den ute.. det folk mener med dårlig skjerm e at den burde hatt bedre oppløsning på skjermen siden det tross alt e en megapixel mob. og siden den koster litt. den er fx. bedre en t630 sin skjerm.. men burde være like bra som k700i sin skjerm. men den slår 3100 sin skjerm ned i støvlene når det gjelder størrelse og kvalitet. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt S65. Prøvde den hinn dagen, og ble faktisk litt imponert. Kameraet var veldig bra syns jeg. Og det som folk snakker om at skjermen er veldig blass merket jeg ikke noe til..! Eneste minuset jeg kommer på i farten er at skjermen og hele telefonen kan bli veldig svart. Ingen fargesprakende bakrunnsbilder. Vurderer selv denne telefonen, og det kommer nok til å bli denne telefonen så fort jeg får cash.

Lenke til kommentar

Altså, skjermen er ikke så blass og dårlig som alle skal ha det til..

 

Den er stor ( fysisk ) og etter min mening ( anser meg selv som en gjennomsnittsbruker ) MER enn god nok for de som ikke krever så mye! .

 

Andbefaller fortsatt S65.. Skjermen er ikke SÅ dårlig som alle skal ha det til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...