Mushaboom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Tenkte vi kunne lage en liste over webshoper som tilbyr gratis frakt. For meg er dette et kjempepluss, da frakt ofte utgjør en stor del av ordrens totale kostnad. Vet egentlig ikke om så mange selv, men går utifra at det finnes flere enn de jeg vet om. La oss holde det noenlunde innen data/spill, film/musikk - sjangeren. Butikker som har gratis levering: www.play.com - (UK) Sender gratis til Norge (Film, Musikk, Spill, Bøker, Div. El) www.gamesbutikken.com/ - (DK) Spill til maks 200 kr (Spill) www.dvdstrax.com - (EU) Ordrer under <200kr (Film, Spill) www.dvdsoon.com - (EU) Gratis dersom man er medlem (Film, Spill) www.apple.no - Ved ordrer over 830kr (Apple-produkter, bl.a Ipod) Endret 1. mars 2005 av suzze Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 www.dvdstrax.com Sender dvd'er til under 200 kroner i brev, slik at man får det rett hjem i posten uten at man behøver å betale noe for det. Giro på det man har kjøpt ligger i pakken. Da jeg bestillte noen dvd'er her for en liten stund siden sendte de hver dvd i sitt eget brev, veldig omtenksomt gjort, jeg betalte ikke noe i frakt Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 www.apple.no (hvis du bestiller over 830 kr) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er ingen nettbutikker som har gratis frakt, frakten er innbakt i prisen hos de butikkene som reklamerer med free shipping. Veldig lurt salgstriks. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ingenting som heter et gratis måltid Lenke til kommentar
sullis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er ikke helt enig med deg i at det kun er ett salgstriks med at de "baker" det inn i prisen. Hvis prisen er konkurransedyktig og at de ved siden av dette tilbyr gratis frakt så må det kunne kalles ett godt tilbud. Det kan jo være at noen webshopper ønsker å øke salgsvolumet og at de da lever med litt dårligere marginer på produktene sine. Enkel markedsøkonomi kaller jeg det!! Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 www.dvdsoon.com om man er medlem. Billig er dem og. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 er vel ikke akkurat i data/spill sjangeren men www.bilradiospesialisten.no tilbyr gratis frakt hvis du betaler med kort... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er ingen nettbutikker som har gratis frakt, frakten er innbakt i prisen hos de butikkene som reklamerer med free shipping. Veldig lurt salgstriks. Kanskje ikke, men det er jo som regel lik pris på deres og andres varer --> vi sparer, de tjenger på å få fler kunder. Alle er glade. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det er ingen nettbutikker som har gratis frakt, frakten er innbakt i prisen hos de butikkene som reklamerer med free shipping. Veldig lurt salgstriks. Betyr fint lite for meg dersom prisene faktisk er like lave som i en hvilken som helst annen butikk. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ingenting som heter et gratis måltid Jah Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er ingen nettbutikker som har gratis frakt, frakten er innbakt i prisen hos de butikkene som reklamerer med free shipping. Veldig lurt salgstriks. Ett godt eksempel på dette: Jeg kjøpte meg en Puma-bag hos en nettbutikk, betalte 445. Frakt var gratis. Dagen etterpå er jeg i byen, å der selges den for 299! Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hadde ikke databutikken gratis frakt ved bestilling over 1500 kr? Vet ikke om de har sluttet med det... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hehe... dette er litt off-topic, men: jeg får bestilt varer fra norek/komplett til komplettpriser igjennom et lite firma her... gratis frakt, men de henter bare 2 ganger i uka og holder stengt i helga, så weekendtilbud går jeg glipp av men så er det jo ikke så ofte at man sparer de 180 kronene man betaler i frakt på weekendtilbudet da... Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) spaceworld.no har gratis frakt på alle varer Leveringsmåter Hjem på dør A-post Levering til postkontor Pris på frakt er 19,- De hadde gratis frakt, men rimelig frakt uansett, hadde det ikke vært for prisene på varene Endret 26. februar 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hadde ikke databutikken gratis frakt ved bestilling over 1500 kr? Vet ikke om de har sluttet med det... Tror de har sluttet med det...synd. Sparte litt på det. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hadde vært lurt hvis du kunne skrevet hva de ulike webshoppene selger Så slipper man å trykke på hver enaste link for å finne ut hva de selger Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hadde ikke databutikken gratis frakt ved bestilling over 1500 kr? Vet ikke om de har sluttet med det... Tror de har sluttet med det...synd. Sparte litt på det. De har sluttet med det Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 hadde vært lurt hvis du kunne skrevet hva de ulike webshoppene selger Så slipper man å trykke på hver enaste link for å finne ut hva de selger Skal ordne det. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ingenting som heter et gratis måltid Jah er det vel! men tviler på at det er webshoppene som spanderer disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå