tor_erik Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan du ikkje finne eit som ho ser dårlig ut på da? Vel, for å si det som det er for meg: Jeg har enda ikke sett ett eneste bilde der hun ser spesielt pen ut. Men det er kun min subjektive mening. Nåh, du hadde vel ikke takket nei, hadde du? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan du ikkje finne eit som ho ser dårlig ut på da? Vel, for å si det som det er for meg: Jeg har enda ikke sett ett eneste bilde der hun ser spesielt pen ut. Men det er kun min subjektive mening. I dine øyne kan det godt hende hun er verdens peneste. Edit: Ikke særlig pen. Om hun er verdens peneste er så som så, det går på smak. Men en kan ikke si at hun er stygg, hun har et pent ansikt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3746624Ikke noe særlig sminke her? Her var hun mye bedre enn på de andre bildene, ja, men ikke min greie. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3746624Ikke noe særlig sminke her? Her var hun mye bedre enn på de andre bildene, ja, men ikke min greie. Hun var det, ja. Min mening da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 La oss diskutere musikk!Hvorfor ikke? Fordi alle har -forskjellig- smak. Dama ser ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Enig. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Til dere som synes at hun ikke er pen, bør få ting i perspektiv!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Til dere som synes at hun ikke er pen, bør få ting i perspektiv!!! At man sier at hun ikke er pen betyr ikke at man mener at hun er stygg - Noe man bør få mene også forresten. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Dama ser ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Ot så det holder, men jeg synes jeg ser for meg han gamle, strenge dommeren, Tor etellerannet: "Joda, du synger bra, og beveger deg fint, men dessverre...du ser ikke ut som et idol, du ser heller ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Men...lykke til videre!" Endret 2. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nåh, du hadde vel ikke takket nei, hadde du? Jo, faktisk. Det er ett eller annet ved henne som er skikkelig turn-off. Ikke spør meg hva, jeg liker henne ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3746624Ikke noe særlig sminke her? Her var hun mye bedre enn på de andre bildene, ja, men ikke min greie. Hun var det, ja. Min mening da. Naturlig skjønnhet er jo det vakreste når du tenker på utseende til en jente.. ikke hvor mye sminke de må bruke for å se fin ut.. det bildet der ble jeg skikkelig glad av Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 det blir bare dumt å si at hun er ikke er pen. de fleste er vel enige om at hun er det beste som har hendt idol Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 det blir bare dumt å si at hun er ikke er pen. de fleste er vel enige om at hun er det beste som har hendt idol Bedre enn Sandra ihvertfall. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hun ser litt eldre ut en hun er ass! P.s kjøp det nyeste Hær og NÅ, der er det en plakat av hu!! Den skal jeg henge opp på rommet Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Scan den inn da! We wants more pics! pics = teh win! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nei, altså. Dette var ikke videre pen jente, men hun har sikkert en god del sjarm. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Scan den inn da! We wants more pics! pics = teh win! hehe , har ikke scanner Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kunne tatt ho på et dårlig nach Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ok, men da skal det komme BILDER av det kvinnemenneske og ikke om hun er h0t-or-not. Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 ingen som har kjøpt SE og HØR? jeg vil ikke kjøpe dette av prinsipp, men er jo masse bilder der....å blir derfor frista scann inn er dere snille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg