Thlom Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tja, normal jente med en helt infernalskt stygg manke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Håret? Hva er galt med håret? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Men jeg håper ikke den stakkars jenta må lese dette. Da får hun sikkert helt sjokk Vel, et søk på Kvasir med Tome Damli gir denne tråden som treff nummer 6.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hun der var noe annet enn Sandra.. Hun var jo, rett å slett søt. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Endret 2. mars 2005 av Antihero Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article353156.ece wink.gif Seriøst? *gå og legge seg igjen* Endret 2. mars 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig spesiell jente. Helt utrolig hva et sånt syn av en jente kan gjøre med hjernen til folk.. iallfall med min Ahh, sinnsykt vakkre og søte øyne Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 cerion Skrevet 02/03/2005 : 06:57La oss diskutere musikk! Hvorfor ikke? Fordi alle har -forskjellig- smak. ermm.gif Dama ser ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Har aldrig sett en barbie ruset på kokain men, hvis det ser ut som Tone må jeg si at jeg liker absolut der jeg ser, heia Tone Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dama ser ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Da har nok ikke du sett alt for mange på kokain, de er faen meg plagsomme ass... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) #2 Noen grunn til at du uthevet 'bare' Ja hadde hun vært stygg så hadde nok ikke jeg brydd meg, ei 99% av de andre. Tja, normal jente med en helt infernalskt stygg manke. Tror ikke du Olsen er den som skal rope høyest om akkurat det... Endret 2. mars 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Legger et lite bilde til fra siste sending fra Idol da hun var på TV.. Synes hun var pen på alle andre bilder enn det der Mne synes ikke akkurat at hun er sinnsykt pen, det er klart at den sminken de får før de skal på tv sikkert hjelper til litt og at hun er veldig søt. Men ikke sånn helt utrolig. Den lista over kjeniser i Norge eller hva det var, var bare skremmende.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eh? Har hun mye sminke? Ja, hun har mye sminke. Hun ville sett bedre ut, og mer naturlig, med mindre sminke på. ...og utenom det har hun IKKE på seg mye sminke Opplys meg med et bilde. Greit nok at hun har sminke på seg på TV, men det er bare sånn som er vanlig - Moderat mengde sminke er greit, men hun har for mye. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 trodde dette var en bilde post Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3746624 Ikke noe særlig sminke her? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skulle akkurat til å linke til den der ja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det så airbrusha ut faktisk. Men jeg så henne på TV idag, sykelige mengder sminke, som jeg allerede har nevnt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan du ikkje finne eit som ho ser dårlig ut på da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Søt, ja. Sjarmerende, ja. Men ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Kan du ikkje finne eit som ho ser dårlig ut på da? Vel, for å si det som det er for meg: Jeg har enda ikke sett ett eneste bilde der hun ser spesielt pen ut. Men det er kun min subjektive mening. I dine øyne kan det godt hende hun er verdens peneste. Edit: Ikke særlig pen. Endret 2. mars 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg