Gå til innhold

Tone D. Aaberge Bilde Post


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg hadde blitt vettskremt. En bunch med gutter som sitter og sikler på bilder. Det blir liksom litt "voldsomt".

Har ikke du opplevd det er par ganger nå da?

 

Men tilbake til topic, jeg tror ikke hun kommer til å gi ut mer enn den obligatoriske platen hvis hun vinner uansett. (Det var vel off-topic det også).

Lenke til kommentar
Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt?

Nææh, jeg er hardcore :cool:

Hehe, men seriøst. Jeg har vært her en stund, og er vant til geeks. Har blitt litt herdet ;P

geeks???? :cry::cry:

 

 

vi er da ikke geeks!

 

 

Jo vi er vel det

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på TV, men utfra de to første bildene her så hun da ikke så fin ut at et helt forum burde sitte og grave opp bilde av henne ?

Finn dere et pent kvinnfolk, gjerne fra et annet sted enn fjernsynet, og sikle på henne i stedet.

Hva er det med at Idol alltid har ei eller anna 'luksus-rype' som blir så himla populær pga utseendet sitt?

Lenke til kommentar
Finn dere et pent kvinnfolk, gjerne fra et annet sted enn fjernsynet, og sikle på henne i stedet.

Bare vent skal ta bilde av naboen...

 

Hva er galt i at man lager litt styr over ei søt pie ? Hun virker jo veldig OK i hode til og være 16, så det er jo ikke BARE utseende vi går etter.

Lenke til kommentar
Hun virker jo veldig OK i hode til og være 16,

så det er jo ikke BARE utseende vi går etter.

#1 Jeg nevnte at jeg ikke ser på TV, så hu kan godt ha en IQ på 250 for alt jeg vet, og være kjmpegrei, etc. etc. Dessuten tror jeg at man bør kjenne folk litt bedre enn gjennom tv-programmer for å vite sånt. De skumle sidene vises aldri før man kjnner folk litt for godt.

 

#2 Noen grunn til at du uthevet 'bare' :tease:

Lenke til kommentar
Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt?

Nææh, jeg er hardcore :cool:

Hehe, men seriøst. Jeg har vært her en stund, og er vant til geeks. Har blitt litt herdet ;P

Det var jo bare gøy. Darkness kjenner vi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...