darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tror jeg hadde blitt vettskremt. En bunch med gutter som sitter og sikler på bilder. Det blir liksom litt "voldsomt". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tror jeg hadde blitt vettskremt. En bunch med gutter som sitter og sikler på bilder. Det blir liksom litt "voldsomt". Har ikke du opplevd det er par ganger nå da? Men tilbake til topic, jeg tror ikke hun kommer til å gi ut mer enn den obligatoriske platen hvis hun vinner uansett. (Det var vel off-topic det også). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hun der var da ikke finere enn gjennomsnittet på skolen min. Neida. Grei nok, søt, men ikke "utrolig fin". Endret 1. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ser ut som ei skikkelig gla`jente, flott smil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt? Nææh, jeg er hardcore Hehe, men seriøst. Jeg har vært her en stund, og er vant til geeks. Har blitt litt herdet ;P Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt? Nææh, jeg er hardcore Hehe, men seriøst. Jeg har vært her en stund, og er vant til geeks. Har blitt litt herdet ;P geeks???? vi er da ikke geeks! Jo vi er vel det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ca samme responsen som da AnAnAs drev å postet bilder i recent pic post Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ca samme responsen som da AnAnAs drev å postet bilder i recent pic post Har hun sluttet å poste? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sier ikke at hun ikke her pen, sjarmerende og hele den greia der, men som darkness| sier Jeg tror jeg hadde blitt vettskremt. En bunch med gutter som sitter og sikler på bilder. Det blir liksom litt "voldsomt". Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt mindre sminke på jenta tror jeg hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg ser ikke på TV, men utfra de to første bildene her så hun da ikke så fin ut at et helt forum burde sitte og grave opp bilde av henne ? Finn dere et pent kvinnfolk, gjerne fra et annet sted enn fjernsynet, og sikle på henne i stedet. Hva er det med at Idol alltid har ei eller anna 'luksus-rype' som blir så himla populær pga utseendet sitt? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Finn dere et pent kvinnfolk, gjerne fra et annet sted enn fjernsynet, og sikle på henne i stedet. Bare vent skal ta bilde av naboen... Hva er galt i at man lager litt styr over ei søt pie ? Hun virker jo veldig OK i hode til og være 16, så det er jo ikke BARE utseende vi går etter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt mindre sminke på jenta tror jeg hadde gjort seg. Eh? Har hun mye sminke? Greit nok at hun har sminke på seg på TV, men det er bare sånn som er vanlig - og utenom det har hun IKKE på seg mye sminke Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hun virker jo veldig OK i hode til og være 16,så det er jo ikke BARE utseende vi går etter. #1 Jeg nevnte at jeg ikke ser på TV, så hu kan godt ha en IQ på 250 for alt jeg vet, og være kjmpegrei, etc. etc. Dessuten tror jeg at man bør kjenne folk litt bedre enn gjennom tv-programmer for å vite sånt. De skumle sidene vises aldri før man kjnner folk litt for godt. #2 Noen grunn til at du uthevet 'bare' Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Darkness, Enn når alle gutta på forumet satt og fantasterte i det vide og brede om bruken av G-Ormen du fikk og posta bilder av? Var ikke det ekkelt? Nææh, jeg er hardcore Hehe, men seriøst. Jeg har vært her en stund, og er vant til geeks. Har blitt litt herdet ;P Det var jo bare gøy. Darkness kjenner vi. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Legger et lite bilde til fra siste sending fra Idol da hun var på TV.. Hun er virkelig fin... Nydelig og utrolig sjarmerende jente... Endret 1. mars 2005 av resn Lenke til kommentar
piit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Finn dere et pent kvinnfolk Når ble det slik at alle hadde samme smak som deg? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 La oss diskutere musikk! Hvorfor ikke? Fordi alle har -forskjellig- smak. Dama ser ut som en dårlig laget Barbie ruset på kokain. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article353156.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg