darkness| Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ho har jo type, men synes ho henger med han christian hele tia(jeg heter også christian , så hadde ho vært mi hadde jeg sikkert vært pokker så sjalu nå.. Kom med flere bilder ! Fordi de begge kom videre, og bildene er arrangert? De sang vel også duett sammen. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe... Hun går på skolen min, første musikk... Syns det var litt stilig at noen derfra kom så langt, men er ho så forferdelig spesiell da? Jeg kjenner henne ikke, visste ikke hvem hun var engang før hun kom videre i Idol... btw, dette bildet er tatt på skoleplassen på firda vgs Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hun er utrolig søt, det beste jeg har sett på tv på lang tid!!! Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe... Hun går på skolen min, første musikk... Syns det var litt stilig at noen derfra kom så langt, men er ho så forferdelig spesiell da? Jeg kjenner henne ikke, visste ikke hvem hun var engang før hun kom videre i Idol... btw, dette bildet er tatt på skoleplassen på firda vgs ditt jævla svin..hils ho da haha huff.. Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Også fra audition i Bergen. Edit: feil bilde Endret 28. februar 2005 av piit Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ditt jævla svin..hils ho da haha huff.. hehe... jaja, syns jeg ser det: "åja, skulle hilse fra en fanatisk fan jeg fant på nettet".... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ditt jævla svin..hils ho da haha huff.. hehe... jaja, syns jeg ser det: "åja, skulle hilse fra en fanatisk fan jeg fant på nettet".... søtt det da Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ditt jævla svin..hils ho da haha huff.. Ser for meg: Eh, du, eh.. Tone.. Skulle bare hilse fra de der på hardware.no forumet.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bare å guide henne inn på denne tråden det! Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) hehe, ja er ikke mi skyld at ho er så pen..men tror ikke det trekker damer å henge på et hardware forum(pss ikke si det til moddisane) Åssen er ho til vanelig? dere som vet hvem ho er? henger ho med de "kule" hehe Endret 28. februar 2005 av chil Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Synes kanskje at noen av dere er litt for opphengt i ho... Dere vet at det finnes andre pene damer også, ikkesant..? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Synes kanskje at noen av dere er litt for opphengt i ho... Dere vet at det finnes andre pene damer også, ikkesant..? Hun er pen. Du kan ikke nekte. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tragisk Jeg vet det... Gutter som liker pene jenter??? Hva skal det bli av dem? La oss ha det litt gøy da, herregud. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tragisk ja glemte helt at det hang kule overmensker her på forumet som kunn digga tegneseriser.. beklager! Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Om dette er tatt med før, skylder jeg på at det er sent. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tragisk Jeg vet det... Gutter som liker pene jenter??? Hva skal det bli av dem? La oss ha det litt gøy da, herregud. Hehe, jepp, litt gøy må man ha. Men jeg håper ikke den stakkars jenta må lese dette. Da får hun sikkert helt sjokk Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Tragisk Jeg vet det... Gutter som liker pene jenter??? Hva skal det bli av dem? La oss ha det litt gøy da, herregud. Hehe, jepp, litt gøy må man ha. Men jeg håper ikke den stakkars jenta må lese dette. Da får hun sikkert helt sjokk tror du? åssen hadde DU reagert? Lenke til kommentar
piit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hehe, jepp, litt gøy må man ha. Men jeg håper ikke den stakkars jenta må lese dette. Da får hun sikkert helt sjokk Hvorfor det? Dette må da være bedre enn en tråd hvor alle sier "OMG 2K ShIT AZZ, hun Er diGg lizzom!!!1 Nud3 piczz any0ne???" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg