piit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 På disse bildene fra Her&Nå ser hun yngre ut enn på bildene fra Idol-sendingene. Men alikevel utrolig søt! Side 1 Side 2 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 tatt fra tv2.no.... men greit og samle alle Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ho er jo litt pen, men fy søren så sjarmerende Endret 27. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dropp å snakke om Sogndal da folkens - her er det bilder som teller! Lenke til kommentar
piit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fra audition i Bergen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fin ja.. Tante som 13 år.. Hihi... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har aldri sett henne på TV, men ut fra bildene virker hun da ikke sååå fantastisk i hvert fall. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har aldri sett henne på TV, men ut fra bildene virker hun da ikke sååå fantastisk i hvert fall. Vel, hun er da pen. Hadde ikke sagt nei takk om hun tilfeldigvis skulle ha funnet nummeret mitt og ringt... Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har aldri sett henne på TV, men ut fra bildene virker hun da ikke sååå fantastisk i hvert fall. ho er rå, særlig når ho har litt den skate stilen. At folk samenlikner ho med sandra blir for dumt, sandra er ikke mer enn middels ok greit pen. Ho her er rå! huff tenk å inbilsk ho må bli nå.. kommer til å få "litt" høye tanker om seg selv ja Lenke til kommentar
piit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Enig i at man ikke kan sammenligne henne med Sandra. For å være ærlig å syns jeg Sandra er utrolig oppskrytt, rett og slett mindre pen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har aldri sett henne på TV, men ut fra bildene virker hun da ikke sååå fantastisk i hvert fall. ho er rå, særlig når ho har litt den skate stilen. At folk samenlikner ho med sandra blir for dumt, sandra er ikke mer enn middels ok greit pen. Ho her er rå! huff tenk å inbilsk ho må bli nå.. kommer til å få "litt" høye tanker om seg selv ja Tja.. tror ikke hun blir så mye mer innbilsk.. hun har trossalt alltid vært pen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 så pen er hun da ikke men, syns hu er søt og sjarmerende, men ikke så utrolig pen. Liker Tor Milde bedre Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ingen vil vel ha eit idol som ser ut som ei heks? Kurt vant jo. ja men han ser ikke ut som en hekse men som en hobbit Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ho har jo type, men synes ho henger med han christian hele tia(jeg heter også christian , så hadde ho vært mi hadde jeg sikkert vært pokker så sjalu nå.. Kom med flere bilder ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg