Gå til innhold

Tone D. Aaberge Bilde Post


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av de peneste jentene jeg har sett faktisk.. Kan ikke komme på noen i farten som er penere. Naturlig utseende og en flott sjarm. Hun ser litt eldre ut enn hun er egentlig.. er hun ikke bare 16?

Ser du hvem hun ligner litt på? ;) Både i utseende og personlighet egentlig.

Lenke til kommentar
En av de peneste jentene jeg har sett faktisk.. Kan ikke komme på noen i farten som er penere. Naturlig utseende og en flott sjarm. Hun ser litt eldre ut enn hun er egentlig.. er hun ikke bare 16?

Ser du hvem hun ligner litt på? ;) Både i utseende og personlighet egentlig.

Heh.. Tja.. jeg synes ikke de ligner da.. kanskje utstårlingen og sjarmen, og smilet litt.

Lenke til kommentar

Darkness|/Piit, hvem mener dere? :p

OT: Tone er helt fantastisk pen! En av de peneste jentene jeg har sett på lenge. Håper hun vinner, men jeg tviler. Kvaliteten på deltakerne i går var forresten myyyye bedre enn på onsdag. De fleste var virkelig gode nå. Erik fortjente også å gå videre, likte han. Men TOneTone var best, uten tvil.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
En av de peneste jentene jeg har sett faktisk.. Kan ikke komme på noen i farten som er penere. Naturlig utseende og en flott sjarm. Hun ser litt eldre ut enn hun er egentlig.. er hun ikke bare 16?

Enten er hun 16, eller så henger hun etter skolemessig, hun gikk vertfall på ungdomsskolen ved siden av VGSen jeg gikk på..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...