anderslien Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvor får jeg egentlig kjøpt en skjerm til Sony Ericsson K700i? Min er ødelagt, så trenger en ny en. Hadde vært fint om dere kunne nevnt noen nettsteder. Får ikke kjøpt skjerm på elkjøp, expert eller noen mobilbutikk, fordi de selger ikke deler til mobilen innvendig uten videre. Den må sendes på reperasjon for at du skal få ny skjerm. Men på nettsteder kan det kjøpes da... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du mener displayet? Her får du kjøpt nytt display til mobilen din Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Du mener displayet? Her får du kjøpt nytt display til mobilen din Ja, mente display. Du vet ikke om noen fler nettsteder? Vil ha en litt billigere en hvis mulig. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nope, ikke som jeg vet. Jeg er heller ikke sikker på om du får displayet billigere enn teleboden. Display til mobiler er ganske dyre. Måtte legge ut 800 for displayet til 6610'en min den gang jeg klarte å knuse den, og da var telefonen over 1 år gammel. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Nope, ikke som jeg vet. Jeg er heller ikke sikker på om du får displayet billigere enn teleboden. Display til mobiler er ganske dyre. Måtte legge ut 800 for displayet til 6610'en min den gang jeg klarte å knuse den, og da var telefonen over 1 år gammel. Okei... Takk for svar! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei Her kan du også få kjøpt display Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 har et spm her, er det 2 displayer på telefonen, altså et glass utenfor og så selve displayet? Lenke til kommentar
B Haugen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har et spm her, er det 2 displayer på telefonen, altså et glass utenfor og så selve displayet? Nei. Det er bare et display på telefonen. og fronten har et "glass" vindu over display. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har et spm her, er det 2 displayer på telefonen, altså et glass utenfor og så selve displayet? Nei. Det er bare et display på telefonen. og fronten har et "glass" vindu over display. dårlig formulert av meg kanskje jeg vet at det bare er et display på telefonen, har den selv, det jeg lurte på var om den som f.eks Nokia 6230 kan bytte det ytterste displayet, som da bare er en glassflate. Eller om man må bytte selve displayet hvis en får en ripe i det noen som forstår Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan kjøpe display på qxl.no, og ebay.com har alt, så de har det sikkert også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå