Gå til innhold

PCen min er fullstendig død.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde på PCen min som vanlig. Plutselig gikk strømmen i 2 sek., før den kom tilbake igjen, og det var ikke tordenvær ute. Jeg prøvde å skru på PCen igjen etter at strømmen var tilbake, men da var det ikke antydninger til liv i den. Ingen lys lyste på fronten av PCen da jeg forsøkte å skru på PCen igjen. Så, i dag tidlig, forsøkte jeg nok en gang å skru på PCen, og denne gangen holdt jeg "on-knappen" litt lenge inn, og da startet den opp igjen. Jeg har aldri tidligere behøvd å holde knappen lenge inne for å skru på PCen. Jeg lurer på hva som kan være årsaken til denne merkelige oppførselen til PCen min... Jeg har aldri tidligere opplevd dette...

Her er oppsettet mitt:

Hovedkort: Aopen AK33 med Apollo KT133 chipsett

Prosessor: Duron 800 MHz

Ram: 256 MB SDRAM no-name.

HD: IBM 75 GXP 40 GB

Skjermkort: Asus v7700 geforce 2 gts

Lydkort: SB Live! 1024

Håper noen av dere kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedde noe lignende hos meg også,eller dvs jeg tråkka på av/på brytern til grenuttaket. Altså strømmen.. Ikke spør hvorfor :grin:

Maskinen startet normalt for det MEN Windows XP likte visst ikke det plutselige strømbruddet. Måtte reinstallere hele greia for å få maskinen stabil igjen.

Har hvert fall lært at man bør passe på hvor man strekker beina der det er PC utstyr..

Gjorde forøvrig noe lignende i dataklubben jeg er med, hvor jeg klarte å røske ut strømledningen til en PC mens den stod på.. Skulle jo bare hoppe over på den andre siden av bordet,hehe...

jeje..

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-06-24 20:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...