PC Gamer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva syntest dere som har prøvd det, om Rogue Agent? Er det verdt å kjøpe til GC, eller bør jeg kjøpe Underground 2 isteden? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Rogue Agent er tidvis underholdende, men i lengden blir det kjedelig. Det finnes andre spill i samme sjanger som er mye bedre enn dette. Grafikken er også middelmådig. NFSU2 derimot er et genialt spill! Gå heller for det du Endret 26. februar 2005 av JulianR Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har nå bestilt Underground 2 Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Underground 2 helt klart. Har omtrent vært gjennom hele Rouge Agent: litt for irriterende AI i forhold til dine egne evner. (fienden løper alltid å gjemmer seg bak kasser, når han titter frem og skyter og du sikter der hvor han kom ut sist så vet spillet at du har siktet ditt der og så hopper han ut et annet sted. Dette skjer omtrent hele tiden.) Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, etter det jeg har hørt forskjellige steder, så er Rogue Agent et typisk: Vente til det er gammelt, for så å finne det billig i en eller annen butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå