Naxzo Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hei alle hardware.no's forumbrukere! Jeg har nå laget en helt ny side til min personlige webside og trenger ros og kritikk til den. Link til siden: g Endret 22. juni 2005 av Naxzo Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 For små marginer. N'en i Naimak vises nesten ikke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Synes borderen var litt for tjukk. Synes også at hele siden var litt for mye klistret til toppen. Ellers likte jeg headeren! Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 For små marginer. N'en i Naimak vises nesten ikke. Mener du logoen? Hvis du mener den, så har jeg vurdert å ordne en annen font og litt større font. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 - For store kontraster - For tjukk border - For små marger - For svak mouseover i menyen - Liker ikke small-caps-effekten i overskriftene - Rotete Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Menyen bøger i opera Headern var litt rar, hva er det? Vansklig å se "Naimak.com" der den står med mørk farge Litt rart typografisk oppsett Hvorfor vises den best i Opera og FF? Litt små marginer (som nevnt) Litt "lett" oppsett Vet ikke om det skal være grunge (header) eller minimalistisk (kantene rundt), du må definere ett tema her. Lenke til kommentar
Naxzo Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg fant ut senere i går kveld at det var en "bug" i menyen ved bruk av Opera og det skal jeg prøve å ordne senere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå