Gå til innhold

Han her er helt ny på dette

Vågebu

Anbefalte innlegg

Synest denne var litt morsom :!:

Jeg kan dessverre ikke så mye om data og sånt, men vannkjøling, er det, det samme som å hive ei kald ( ca. 3 grader delt på pi ) Bøtte på torne eller inne torne sånn at vanne kjøler ner prossersoren og forgassern og sylinderen osv...?

Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte??

Den formelen har jeg aldri hørt før :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte??

Hardcore... :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg gav nemlig opp tidlig, da jeg etter flere timer, en hel blyant og en bunke ark, fremdeles ikke klarte og finne kvadratroten av den forbanna hesteskoen....

Kvadratroten av en hestesko er jo en hestesko da!

-/1x=1x

Eller tar jeg helt feil nå? :p

Lenke til kommentar
Jeg gav nemlig opp tidlig, da jeg etter flere timer, en hel blyant og en bunke ark, fremdeles ikke klarte og finne kvadratroten av den forbanna hesteskoen....

Kvadratroten av en hestesko er jo en hestesko da!

-/1x=1x

Eller tar jeg helt feil nå? :p

Det var bare et lurespørsmål :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hardcore... :!:

Enda et gullkorn der, spør du meg; HardCore :D

(lo når jeg leste kommentaren)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Synest denne var litt morsom :!:
Jeg kan dessverre ikke så mye om data og sånt, men vannkjøling, er det, det samme som å hive ei kald ( ca. 3 grader delt på pi ) Bøtte på torne eller inne torne sånn at vanne kjøler ner prossersoren og forgassern og sylinderen osv...?

Den formelen har jeg aldri hørt før :hmm:

Når bynte de å produsere datamaskiner med forgasser og sylinder uansett da? :dontgetit:

Men når det førs er sagt.

For å overklokke en data så fjerner du plomben i strømannlegget.

Da går den fra 450MHz til 800MHz

Fjerner du turtalls sperra så får du 12000RPM på C: disken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...