Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Synest denne var litt morsom :!: Jeg kan dessverre ikke så mye om data og sånt, men vannkjøling, er det, det samme som å hive ei kald ( ca. 3 grader delt på pi ) Bøtte på torne eller inne torne sånn at vanne kjøler ner prossersoren og forgassern og sylinderen osv...? Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte?? Den formelen har jeg aldri hørt før Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte?? Hardcore... :!: Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Virket lite seriøst.. Men bra forde Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det var en gang de tre bukkene Bruse .. og et TROLL. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det var en gang de tre bukkene Bruse .. og et TROLL. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jaja...Finner berdre ting på en gravplass Lenke til kommentar
Havon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Kjekk formel det der, lurer på om jeg skal prøve Endret 10. mars 2005 av Havon Lenke til kommentar
Mr. Candyman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du får skrive hva du kommer frem til da....... :!: :!: :!: Jeg gav nemlig opp tidlig, da jeg etter flere timer, en hel blyant og en bunke ark, fremdeles ikke klarte og finne kvadratroten av den forbanna hesteskoen.... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg gav nemlig opp tidlig, da jeg etter flere timer, en hel blyant og en bunke ark, fremdeles ikke klarte og finne kvadratroten av den forbanna hesteskoen.... Kvadratroten av en hestesko er jo en hestesko da! -/1x=1x Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg gav nemlig opp tidlig, da jeg etter flere timer, en hel blyant og en bunke ark, fremdeles ikke klarte og finne kvadratroten av den forbanna hesteskoen.... Kvadratroten av en hestesko er jo en hestesko da! -/1x=1x Eller tar jeg helt feil nå? Det var bare et lurespørsmål Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skal vannkjøling være så avansert? :!: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hehe, så utrolig bra har nesten lyst til å gjøre sånn en gang - lyst til å oppleve hvordan det er å være dum Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Han er ikke så langt i fra svaret.... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte?? Hardcore... :!: Enda et gullkorn der, spør du meg; HardCore (lo når jeg leste kommentaren) Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 gullkorn meg i ræva, ikke oppmuntr folk til og spamme ned forumet med sånne her køddeposter da. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Synest denne var litt morsom :!: Jeg kan dessverre ikke så mye om data og sånt, men vannkjøling, er det, det samme som å hive ei kald ( ca. 3 grader delt på pi ) Bøtte på torne eller inne torne sånn at vanne kjøler ner prossersoren og forgassern og sylinderen osv...? Så har eg hørt at viss du tar diameteren på Torne og ganger det med kvadratrota av enn hestasko og deler alt dette på arealet av 1 stk forball bane,, og tilslutt tar du prosenten av blyinnholde av 78kg diesel og deler dette på antall Gram som er i 1stk isklomp... Stemmer dette eller er det ei myte?? Den formelen har jeg aldri hørt før Når bynte de å produsere datamaskiner med forgasser og sylinder uansett da? Men når det førs er sagt. For å overklokke en data så fjerner du plomben i strømannlegget. Da går den fra 450MHz til 800MHz Fjerner du turtalls sperra så får du 12000RPM på C: disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå