Gå til innhold

Jeg har SinneUtbrudd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og en liten ting til må jeg må få det ut før jeg tar selvmord

Jeg kjøpte en splitter ny derbi gpr05 til 34 000kr og strømmen er totalt fucka, jeg må dytte igang mopeden masse som ikke funker, de kom og leverte en ødelagt moped til meg og når jeg ringer dem så sier dem "hmmmm ja hmmmmmm ta en ta med mopeden hit kan vi skjekke den" JEG HAR BETALT 3 4 0 0 0 KR og HVORFOR I HELVETE LEVERER DE MEG EN MOPED MED FEIL PÅ OG BER MEG!!!!!!!! KOMME HELT TIL OSLO MED DEN!! KAN DE IKKE KOMME OG HENTE DEN SOM DE LEVERTE DEN, NEI DET GÅR NOKK IKKE FOR DA TAPER DE PENGER

HVOROR!!!

:realmad::realmad::realmad: litt bedre nå :mad:

Lenke til kommentar

QUOTE (banantiss @ 01/03/2005 : 02:25)
og en liten ting til må  jeg må få det ut før jeg tar selvmord

Jeg kjøpte en splitter ny derbi gpr05 til 34 000kr og strømmen er totalt fucka, jeg må dytte igang mopeden masse som ikke funker, de kom og leverte en ødelagt moped til meg og når jeg ringer dem så sier dem "hmmmm ja hmmmmmm ta en ta med mopeden hit kan vi skjekke den" JEG HAR BETALT 3 4 0 0 0 KR og HVORFOR I HELVETE LEVERER DE MEG EN MOPED MED FEIL PÅ OG BER MEG!!!!!!!! KOMME HELT TIL OSLO MED DEN!! KAN DE IKKE KOMME OG HENTE DEN SOM DE LEVERTE DEN, NEI DET GÅR NOKK IKKE FOR DA TAPER DE PENGER
HVOROR!!!
:realmad:  :realmad:  :realmad: litt bedre nå  :mad:

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke kjøpt en møka sykkel...

Jeg anbefaler alle denne sykkelen med ei bra trimpotte, den derre Leovince møka, så går den så det fyker, selv om du herjer med den som ******

Link: http://www.tarifs-motos.fr/img/gilera-rcr50_500x380.jpg

Det er ganske så lik motor i denne som det er i derbi sin, bare at dem i gilera gjør alt bedre

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

Jeg er er forbanna fordi alt bare surrer i huet mitt. Alt er bare helt ødelagt oppi der, fordi jeg må tenke på at til neste uke så har jeg 3 tentamener, og uka etter der igjen har jeg også en tentamen, men da er det gudsjelov påskeferie uka etter det igjen! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg føler meg også surren i hodet, men det er heller fordi alt bare er at kaos der og eg føler meg psykisk og fysisk uvel, er bare generelt sett i dårlig "humør" uten grunn... men har vært det lenge.... :shrug:

Lenke til kommentar

jeg er rimelig irritert fordi elevene på skolen min er så slapp, at det ikke finnes et fnugg av engasjement hos dem.

tror oppriktigtalt at jeg fant 9 av de mest engasjerte elevene på skolen til styret i ae. bah....er det mulig ass :no:

450 elever, og alle sitter på rumpa og forventer alt med sølvskje :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...