co2 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 JEG ER FORBANNA fordi jeg har migrene Lenke til kommentar
joku Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg er irrintert fordi jeg ikke får noen med meg for å dra og kjøre snowboard. Endret 27. februar 2005 av joku Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Urgh! Den splitter nye bindinga mi blei ødelagt, 2 dager etter at jeg kjøpte den! Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg er sint fordi jeg har ødelagt min 3 tastatur nå og har ikke penger til ny ja realmad Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 og en liten ting til må jeg må få det ut før jeg tar selvmord Jeg kjøpte en splitter ny derbi gpr05 til 34 000kr og strømmen er totalt fucka, jeg må dytte igang mopeden masse som ikke funker, de kom og leverte en ødelagt moped til meg og når jeg ringer dem så sier dem "hmmmm ja hmmmmmm ta en ta med mopeden hit kan vi skjekke den" JEG HAR BETALT 3 4 0 0 0 KR og HVORFOR I HELVETE LEVERER DE MEG EN MOPED MED FEIL PÅ OG BER MEG!!!!!!!! KOMME HELT TIL OSLO MED DEN!! KAN DE IKKE KOMME OG HENTE DEN SOM DE LEVERTE DEN, NEI DET GÅR NOKK IKKE FOR DA TAPER DE PENGER HVOROR!!! litt bedre nå Lenke til kommentar
operaman Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er sint på SMC nettverkskortet mitt som ikke vil gi meg ip. Men fant et 3Com server kort som var mye bedre enn 200 kr's kortet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg ska ta bcg sprøyta i morra :|:S fy faan, jeg har fått enda en , istede for pirque prøva, det var en sprøyte over armen, merdoux elrno, noen som har prøvd den ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) QUOTE (banantiss @ 01/03/2005 : 02:25) og en liten ting til må jeg må få det ut før jeg tar selvmordJeg kjøpte en splitter ny derbi gpr05 til 34 000kr og strømmen er totalt fucka, jeg må dytte igang mopeden masse som ikke funker, de kom og leverte en ødelagt moped til meg og når jeg ringer dem så sier dem "hmmmm ja hmmmmmm ta en ta med mopeden hit kan vi skjekke den" JEG HAR BETALT 3 4 0 0 0 KR og HVORFOR I HELVETE LEVERER DE MEG EN MOPED MED FEIL PÅ OG BER MEG!!!!!!!! KOMME HELT TIL OSLO MED DEN!! KAN DE IKKE KOMME OG HENTE DEN SOM DE LEVERTE DEN, NEI DET GÅR NOKK IKKE FOR DA TAPER DE PENGER HVOROR!!! litt bedre nå Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke kjøpt en møka sykkel... Jeg anbefaler alle denne sykkelen med ei bra trimpotte, den derre Leovince møka, så går den så det fyker, selv om du herjer med den som ****** Link: http://www.tarifs-motos.fr/img/gilera-rcr50_500x380.jpg Det er ganske så lik motor i denne som det er i derbi sin, bare at dem i gilera gjør alt bedre Endret 2. mars 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er er forbanna fordi alt bare surrer i huet mitt. Alt er bare helt ødelagt oppi der, fordi jeg må tenke på at til neste uke så har jeg 3 tentamener, og uka etter der igjen har jeg også en tentamen, men da er det gudsjelov påskeferie uka etter det igjen! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg føler meg også surren i hodet, men det er heller fordi alt bare er at kaos der og eg føler meg psykisk og fysisk uvel, er bare generelt sett i dårlig "humør" uten grunn... men har vært det lenge.... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 er sint pga. min dårlig økonomi akkorat når eg har planer om laptop og lett mc. Lenke til kommentar
JJJJJ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg er bare rar jeg:) Endret 3. mars 2005 av JJJJJ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg er rimelig irritert fordi elevene på skolen min er så slapp, at det ikke finnes et fnugg av engasjement hos dem. tror oppriktigtalt at jeg fant 9 av de mest engasjerte elevene på skolen til styret i ae. bah....er det mulig ass 450 elever, og alle sitter på rumpa og forventer alt med sølvskje Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg er sinna fordi topicen her lyder sådan: SinneUtbrudd. Hvorfor i huleste dukker det opp to store bokstaver der? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvorfor har vi lang norskprøve i morgen, og hvorfor har ikke jeg øvd! Gi oss for f*en de gode gamle ukeplantestene som ikke teller spesielt på karakteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg