Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, hva tror dere? Hvilke skuespillere ville passe best i de største rollene i en eventuell Half-Life 2 film? Vi kan si at disse er de karakterene vi kan nevne navn på: Gordon Freeman Alyx Vance Barney Calhoun Dr. Eli Vance Dr. Isaac Kleiner Dr. Judith Mossman Dr. Wallace Breen G-Man Hvem tror dere skulle fått de forskjellige rollene? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg ville tenkt noe slikt kanskje Gordon Freeman---->Nicklas Cage Alyx Vance----------->Angelina Jolie Barney Calhoun----->John Travolya Dr. Eli Vance--------->Samuel L Jackson Dr. Isaac Kleiner---->Martin Scorcese Dr. Judith Mossman->Karrie Ann Moss Dr. Wallace Breen--->Tommy Lee Jones G-Man---------------->Hugo Weaving Nja...va mer er det å si. Det var noen av de jeg kunne tenkt meg å brukt. De jeg kom på i farten. Men Scorsese er egentlig regissør. Men jeg ville hatt han i den rollen. Eller kanskje robin Williams Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 G-man - Robert Patrick x-files Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 G-man - Robert Patrick x-files Skal vi se om vi forstår hverandre (bare en liten test for å sjekke noe). Om jeg sier "Tom Cruise" - Da sier du...? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan ikke ha noen kjente skuespillere spillende i en "spill-film" - Det funker bare ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Kan ikke ha noen kjente skuespillere spillende i en "spill-film" - Det funker bare ikke. Herregud da! Dette er jo bare på liksom! Hvilke skuespillere ligner/passer til de nevnte karakterene? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 [iC' date=26/02/2005 : 03:10] Kan ikke ha noen kjente skuespillere spillende i en "spill-film" - Det funker bare ikke. Herregud da! Dette er jo bare på liksom! Hvilke skuespillere ligner/passer til de nevnte karakterene? Uansett.. sikkert noen som ligner.. men ingen kjente hadde passet til rollene, i hvert fall ikke Gordon.. På lek eller ekte.. :IMO: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gordon Freeman---->Sean Bean Alyx Vance----------->Halle Berry Barney Calhoun----->Mel Gibson Dr. Eli Vance--------->Danny Glover Dr. Isaac Kleiner---->Martin Scorcese Dr. Judith Mossman->Nicole Kidman Dr. Wallace Breen--->Gene Hackman G-Man---------------->David Duchovny Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Sean Connery er i allefall som skapt for å spille Breen! Og Colin Farrell passer jo litt til Barney (SWAT, anyone?) Og, som nevnt tidligere, Robert Patrick (om vi bruker litt sminke for å få han til å se "livløs" ut) passer jo meget bra til å spille G-Man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå