Titanstig Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har skrudd sammen flere maskiner, men jeg skal i kveld skru sammen en maskin i et Chieftec kabinett som er ca. 2 år gammelt. Det er fulltower. Maxi. Men der jeg skal sette inn DVD-brenner etc. er det bare store hull på sidene! Javel, så er der kanskje noen andre typer hull også... men ingen som passer! Er det noen som har kjennskap til dette kabinettet, og som kan hjelpe meg? Hvordan får jeg festet DVD-brenner, SCSI-CD-brenner og andre enheter som jeg har liggende og som jeg vil sette inn? Hva med gaffatape??? Hehe.. Håper på seriøse svar, har lyst til at det skal bli ny maskin i natt.... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det følger med noen "klips" som man skrur fast på enhetene, så er det bare å sette de inn i sporene. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 husk at de stålgreiene skal være frem Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det de snakker om, er noe slik som dette. Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Takk takk! Jeg fant de! Saken var at jeg kjøpte kabinettet for et par år siden, og har ikke brukt det før nå, og alle delene lå litt her og der.... Men nå er maskinen nesten ferdig! Off-topic: Har litt andre problemer med den.... scsi.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå