EJN Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vi vet at dette er blitt tatt opp før og at saken er oppe i Stortinget, men en til petition skader ingen, pluss at politikere jobber bedre under litt press =) http://www.petitiononline.com/q123123/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Gogogogo!! Synes ikke politikerne jobber bra med eller uten press jeg.. Eller, jo Erna! Men det hu kommer fram til har aldri noen logisk mening.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan ikke presse de for mye, da innvilger de høyere lønn til seg selv, på grunn av stressnivået. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan ikke presse de for mye, da innvilger de høyere lønn til seg selv, på grunn av stressnivået. De må gjerne tjene mer for min del, bare jeg kan få kjøpe Band of Brothers Collection Box fra Play.com uten at det koster en halv bondegård i avgifter... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har jeg fortalt om gratis-produktet fra Nederland eller noe, som fikk en "beregnet verdi" til 500 kroner, med moms og og forenklet tollbehandlingsgebyr tillagt? Den pakken ble mye gratis ja.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Internet-opprop og petitions er jo en kjempéide. Tidligere har de jo utrettet underverker. Hurra for tiltaket! Endret 26. februar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg er med Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 http://www.opprop.no/opprop.php?id=200kr Her er en annen som har fått over 1000 til nå. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) ja, flott la oss gjøre det enda mer lønnsomt å kjøpe varer direkte fra utlandet så enda litt fler norske firmaer kan gå konkurs Endret 26. februar 2005 av MikeLevy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå