Gullars86 Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvorfor skal SirAnderz være mindre klok en andre?? Han virker da ganske smart.. Er ikke så mye på #hw.no men folka der er jo greie de Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 23:42, GeeZuZz skrev:Herregud!Padrel ble sikkert sur fordi han trodde det var http://www.hardware.no sin offisielle kanal, og følte seg urettferdig behandlet. Han burde ikke være sur lenger nå når han har fått vite at det ikke er en offisiell kanal. Eller hur? Hehe....helt riktig GeeZuZz, jeg fikk svar på det første dagen jeg la inn innlegget her på forumet. Jeg bryr meg faktisk veldig lite om hvorfor eller hvordan nå når jeg vet at det er en kanal for og av fjortiser. Det som er synd er at jeg sikkert ikke er den eneste som tror kanalen har noe med hardware.no å gjøre. Men det var morsomt å se hvor mange som faktisk gadd å engasjere seg i noe så lite viktig. Aldri hatt et innlegg med så masse svar:) Padrel Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg tenker nok denne diskujonen er ved endes nå, denne tråden har lite med hardware.no sitt forum å gjøre nå. Den har sklidd ut til off topic. Alle har fått svar på sine spm og resten kan taes på privaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå