Gå til innhold

Total War: Hva er deres favorit unit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Armoured elephants. Vet at det er feigt, men de er så utrolig kule.

De er ikke feige. Er enkelt å slå egentlig, sden de koster så innihampen mye. (snakker seff multiplayer). Bruk et regiment til å opppholde dem, så angriper du fra en side med et regiment til fra siden. Så fra de andre med kavaleri, da går greia amok, og du har gjort det. Du har tapt 1200 gull, spilleren med elefant 2500 gull.

Lenke til kommentar

Hadde en enhet med armoured elephants som gikk amok når jeg skulle ta en by. Jeg sendte alle andre enheter ut av byen, og lot elefantene gå amok inni byen. Resulttet var at de drepte alle :D Gjorde mye mer nytte for seg når de klikka enn før, hehe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Digger alle unitser som kan lage tetsudo-formasjoner. Er så gøy å vandre i det tyngste pil-regn uten at noen av dem dauer. :!:

Men dei er no veldig utsatt for kavaleriangrep...tar si tid å komme ut av ein testudo formasjon...

Joda det er sant, men til det leier man inn mercenary hoplites ol.

Lenke til kommentar

Favorittenheten min er uten tvil cataphracts og persian archers, bare fordi de er sinnsvakt kule! Er ikke glad i infanteri...

Heavy onagers er jo veldig fett da:P Noen som har prøvd 15 heavy onagers og 5 spartan hoplites på en bridge-battle? Det er morsomt!

Herr Brun

Lenke til kommentar

Jeg liker infanteri jeg... men det må krydres litt med minst 3 kavaleri i en hær ;) .

Bruker ikke så mye bueskyttere egentlig, men hvis jeg finner noen cretan archers kjøper jeg de, og jeg har alltid minst 4 bueskyttertropper i en by.

Liker best Urban Cohort, Praetorian Cavalry og Creatn Archers.

TSP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...