PetePistola Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har et Abit ice7-g hovedkort. veldig fornøyd med det, men nå i det siste har vifta som sitter fast på hovedkortet begynt å bråke noe sykt. noen som vet hva dete kan komme av? hatt kortet i snart et år.. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har kortet selv... og er godt kjent med problemet... har også lest at det er mange andre som også har hatt samme problemet... jeg løste det ganske enkelt med å bare ta av kjøleren og sette på en kjøler fra et gammalt msi kort jeg hadde liggende... men har du god nokk luftgjennomstrømning i kabinettet (minst 1 kabinettvifte i baken) kan du med sikkerhet bare koble ut vifta... det er mer enn nokk med selve ribba Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Takk skal du ha Lenke til kommentar
_Mist_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Et annet alternativ er å kontakte [email protected] (på engelsk eller nederlandsk) og forklare problemet - legger du ved addressen din sender de deg et nytt fanassembly. Har gjort det selv to ganger. -Mist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå