lokeland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Har nå et Raidmax Cobra kabinett som jeg kjøpte for 500 + mva & frakt på microplex. Har meget lyst på en Lian Li og så dette: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16...um=4&Catg=11399 Burde jeg kjøpe det å gå over? Har litt behov for større plass, og skal kjøpe vannkjøling og da blir det trangt med plass i mitt nåværende kabinett. Hva synes dere jeg skal gjøre, by på et Lian Li? BTW: Hvordan er det å ha et sånt monster på bordet? Endret 25. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det der var fint man det er jo sikkert enormt stort da. der var jo 6 cd station plasser. og 3 plasser til floppy så her er det plass til foreksempel støy demping. jeg synst du burde gå over jeg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du har en hdd på 80 gb, hva skal du med det kabinettet? Kjøp heller dette i så fall. Du har feilpostet også. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Likte bedre det marius_ev linket til. går det and å kjøpe side dør til sånne kabinett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Skulle ha posta det på "kabinetter", vet det.. Gikk litt fort! Vel skal kjøpe en del nytt nå. Med tanke på framtidsutsiktene trenger jeg nok mer plass etterhvert. Dessuten fyller jeg brønnene med masse rart! Har 1 ledig brønn igjen.. Nå koster jo det kabinettet litt det og da.. Har et miditower nå og det er rett og slett for lite! Endret 25. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ja mini_me, det går ann.. Men det er ganske dyrt.. =/ Fant forresten ut at det er Snekker'n som selger dette! Hehe.. Det er jo et kvalitetsstempel i seg selv det.. Endret 25. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Likte bedre det marius_ev linket til. går det and å kjøpe side dør til sånne kabinett? Sidedør. 295,- Er vel nesten et must til det kabinettet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ja jøss, jeg hadde ikke klart meg uten. Den var fin og! EDIT: It was just leif Endret 25. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Flyttes til kabinetter-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå