crapgame Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har lyst til å skaffe meg litt informasjon om hva man kan bruke servere til og fordeler ved det. har ikke så mye peiling på akkurrat det, men ønsker å lære mer om det. noen som vet om noen bra sider man kan lese mer om dette og tilegne seg mer kunnskap om det? tenker på å lære meg ting som fordeler, ulemper, hvordan man setter opp en server i hjemmet osv. er ny på dette feltet og kan veldig lite derfor spørr jeg Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Vel, den enkleste måten jeg kan tenke meg er at du tar deg en tur med google å leter litt.. Edit: tok meg tid til å søke litt for deg http://whatis.techtarget.com/wsearchResult...ml?query=server Endret 26. februar 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
tozer Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 En annen måte ( min ) er å bare hoppe i det, legg inn linux/win2003 server å lek litt. det er da man lærer best. les litt dokumentasjon for ja, du må nok lese litt om du feks. skal lære det grunleggende om de mest brukte server funksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå