Gå til innhold

Hvilket CD-rippe program?

Teds

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har fått med meg er loven med å rippe egne Cd'er til Pc'en lov. Det jeg da sliter med er Good Charlotte Cd'en " The Chronicles of Life and Death" som ikke vil la seg rippe uten at det blir forstyrrelser i lyden! Enten så hakker det eller så skraper det. Har prøvd CDex, Audiograbber og Windows Media Player. Ingen av den programmene fungerer. Finnes det andre rippe programmer som fikser dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Exact Audio Copy har fungert strøkent på 99% av alle CD'ene mine. Av de ulike programmene jeg har prøvd har EAC vært desidert best.

Det forutsetter at du ripper i Secure Mode som er noe tregere enn 'vanlig' ripping, men til gjengjeld blir resultatet som regel prikkfritt.

Lenke til kommentar

Problemet løste seg til slutt :). Any DvD var løsningen. Mens programmet Any DvD ligger i bakgrunnen og "fjerner" sperren kan man kjøre i gang CDex eller Exact Audio Copy til å rippe over musikken fra Cd'en til Pc'en. Musikken ble perfekt uten problemer. Any DvD anbefales sterkt til de som har problemer med Cd'er med kopieringsperrer.

Takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...