IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 jaja. får håpe at mer strøm metter lysten tiil razer, men du simic, slår den seg av og på og av eller svarer den aldri? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 det er ikke alltid konstant, 3 av 10 oppstart fungerer det perfekt. Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 damn da blir prisen dyr for og ha en razer Lenke til kommentar
Simic Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja den slår seg av på av på, med en sån iriterenes lyd. Men noen ganger funker den en litrn stund, så starter den på nytt Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 sånn ding dong lyd? akkurat som når man tar ut usb og innigjen elr lignende? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja den slår seg av på av på, med en sån iriterenes lyd. Men noen ganger funker den en litrn stund, så starter den på nytt les reglene gutt. bilde i signaturen.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ser ut som den ikke får nok strøm , lag et strøm adapter på 230v og kobl i sia på musa Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja den slår seg av på av på, med en sån iriterenes lyd. Men noen ganger funker den en litrn stund, så starter den på nytt les reglene gutt. bilde i signaturen.. Du skal heller ikke ha mer en 4 linjer + at specs skal stå i profilen Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er vel ikke sånn at man får mer strøm i USB-portene ved å dytte inn et kraftigere PSU i PCen, eller er det jeg som er helt på jorde? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 du får nok ikke det nei , men så er det usb 1.1 og 2.0 tror 2.0 gir ut mer strøm til komponenter som trenger det Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 jeg har usb 2.0 men jeg hørte noe om og øke til 1000mhz i usben, hjelper det? Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hadde akkurat samme problemet på min gamle mx500 mus. Derfor kjøpte jeg en Razer Diamondback Magma som jeg er strålende forsnøyd med. En av grunnene til at musa klikker er at det er kontaktfeil i ledninger eller noe. En annen kan være at usb tilkoblinga på maskinen din er ødelagt. Men jeg syntes jeg så at du hadde prøvd musa på en annen maskin ? Det er rart hvis den ikke funker på en annen maskin heller Vet ikke hva som er problemet hvis det ikke er noen av tingene over Lykke til vertfall! Håper ting ordner seg. Som sagt: jeg vet hvordan det er... Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 den virka på han andre sin maskin, men på min ikke, så jeg tror jeg bestiller et usb kort, men jeg lurer på om jeg børde få det gratis av komplett jeg? siden de har low-power usb :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå