IceMan^^ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 min nye diamondback har et problem, den slår seg av og på når den vil av seg selv, og det kommer en slik pling plong lyd akkurat som om usben ble kobla ifra jeg har hatt musa i en måned men aldri opplevd noe lignende jeg har prøvd og søke etter spyware, uninstalla drivere, så installa igjen, men ingenting ser ut til og hjelpe.... hååper dere vet råd Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ja samme her ! Jeg har da en MX300 som har fungert knirkefritt i 2 år men nå stopper den opp plutselig i noen sekunder og virker igjen. Det verste er på Counterstrike der den stopper annethver sekund nesten og da sier det seg selv at det blir umulig å spille Kan det ha noe med at jeg la inn en usbport på 500hz eller overgang til en dårlig (!) lcd skjerm? Veldig plagsomt jallfall Håper noen har råd til oss edit: leif kom + at jeg får oxo plingplong (når jeg spiller) Endret 25. februar 2005 av ernie_g Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 ja , og razoren slår seg helt av, alle lysene går av osv, noen ganger åpå av seg selv andre ganger slåes den av så jeg må reconnecte usb Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Mitt problem er at musen ikke starter da pcen slåes på, må ta ut og inn kontakten i usb porten ved oppstart. Skulle gå bra men de nyeste driverene, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 jaja, men d er oj rart da, lurer på hva som kan vere galt? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 For lite støm på usb portene deres! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Den får forlite strøm fra usb porten,,går det ann å stille det i setup? Hva hjelper det å slitte usb porten til 1000hz? ser mange gjør det på andre tester av musen. Endret 25. februar 2005 av War Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 usb'en er overbelastet. Razer krever mye strøm. Kjøp flere porter til å sette i pci slotten. Fungerer ikke dette vet ikke jeg. Har selv razer Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) USB kort Dårlig laget mus da. Frister å putte den i stikkontakten ,gi den all den strømmen den krever. Endret 25. februar 2005 av War Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 tåpelig, den trenger mye støm for å drive den kraftige optiske sensoren!!! Razer ruler! det er bare du som har for lite støm i usb'ene dine. En smule din skyld kanskje!!!! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) jeg bruker usbportene på hovedkortet, kun musen!! 400w PSU NF3 hovedkort til 2000kr. fortsatt sliter musen Endret 25. februar 2005 av War Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 d var d jeg og trodde, fordi jeg har bare 250w på en slik pc som står i signaturen min, jallafolk fra komplett.no som fikda d(elr var d 300w) tror dere jeg må investere i ny psu eller hva? Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 For lite støm på usb portene deres! Hva kan man gjøre med det da? Man må vel ikke kjøpe nu PSU bare for at musa skal få de ekstra 0.2 voltene den trenger Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette kan vel også være et feilprodusert/defekt eksemplar, eller? Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 det kan jo vere at d er dårlig kontakt, eller har dere andre opplevd at de røde lyusa går av, den "responder" ikke, så slår den seg på igjen, mens av og til er den av så jeg må plugge den ut og inn igjen Lenke til kommentar
Simic Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg sliter med akkurat det samme, med razern =S Den kosta 600, burde holde litt lenger Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ja:S skla kjøpe slik usb kort jeg, men jeg vil gjerne vere sikker... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Man kan jo alltids sjekke om musa oppfører seg bra på en annen PC... Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ja d gjorde den, så jeg tipper d er usben, men jeg mener og huske at den klikka på en komizz sin data, han sa han bare dytta hardt i ledningen og sa d var dårlig kontakt, detta ekke mulig elr er d det??? Lenke til kommentar
Simic Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den funka ikke på fatter sin pc heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå