[makeway] Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Heisann. Jeg kjøpte et TT Shark kabinett siste helg og synes faktisk det var veldig stilig, men da jeg hadde satt inn alle delene og starta opp pc'en ble jeg nesten "dæævv hørt". Jeg er helt fortvilet og vet ikke åssen jeg skal fikse dette... Noen som vil hjelpe meg? Tusen takk for alle innlegg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er det ikke viftekontroll på det kabinettet da? Koble viftene til den og skru ned til 5/7V. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 nope... ingen vifte kontrol ... veit du om noen bra da??? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sett dem på 7v. du kobler den sorte ledningen på vifta til den røde(+5v) på molex, den røde på vifta på gul(+12V) på molex. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ' date='25/02/2005 : 23:13'] nope... ingen vifte kontrol ... veit du om noen bra da??? Tja, Aerogate III er vel kledlig til ditt kabinett! Ellers kan du kjøpe deg et par stille papst ellet SilenX vifter! Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Marius_EV: ehh... kan du forklare det i litt mer "For Dummies" mode?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke verdens beste tegning men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå