.com Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg skal kjøpe meg en ny kraftig PC, denne skal brukes til mye spilling og helst ikke være dyrere enn 8000. skjerm, tastatur, høytalere og mus har jeg fra før. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ny kraftig pc coming up: Hovedkort: Asus A8N-SLI Hovedkort S939 SLI, PCI-E nForce4 SLI, Dual-DDR, SATA, GbLAN, ATX CPU: AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2ns PCI Express,"Ultra/1960PCX Tv-out, DVI Harddisk: Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM DVD-Brenner: NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Kabinett: Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sølv Aluminium (Uten Strømforsyning) PSU: Fortron/Source Strømforsyning ATX rev2 350W 120mm, 24pin,SATA 8050,- www.komplett.no Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 glemte å si at jeg helst tenkte på en ferdig pc, er ikke så stø på bygging ennå, men det oppsettet så jo veldig bra ut Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvor mye cash har du tenkt å legge på bordet ? Om det er rundt 8 høvdinger så kan du se på denne fra Netshop. Siden du har tastatur og slikt kan du be dem trekke det fra prisen, åsså ville eg bytta ut HK med et DFi NF4 kort. Og kanskje et 6800gt om du haar råd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 glemte å si at jeg helst tenkte på en ferdig pc, er ikke så stø på bygging ennå, men det oppsettet så jo veldig bra ut lærer mye av og bygge selv, morsomt er det og. (er ikke så vrient faktisk) men den pakken fra netshop som Furyfax linket til var knall! , billig og bra! eneste svakheten med den som jeg kan se var billigt kabinett.. men visst du ikke bryr deg om slikt ville jeg slått til. Lenke til kommentar
jørn nilsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) glemte å si at jeg helst tenkte på en ferdig pc, er ikke så stø på bygging ennå, men det oppsettet så jo veldig bra ut lærer mye av og bygge selv, morsomt er det og. (er ikke så vrient faktisk) men den pakken fra netshop som Furyfax linket til var knall! , billig og bra! eneste svakheten med den som jeg kan se var billigt kabinett.. men visst du ikke bryr deg om slikt ville jeg slått til. helt enig med at det er lett å bygge selv.. husker jeg svetta litt når jeg bygde min første data selv. var helt uten erfaring. men når jeg ble ferdig (etter ca 2 timer) ble jeg overasket over hvor lett det engentlig var.. bare å lese manualen godt etterhvert som man putter delene inn.. er jo også stas å bygge selv. blir som et stort kinderegg. nå har byggemanien tatt overhånd, går på med stikksag og boremaskiner så det hyler, vannkjøling chipsetkjøler osv.. er jo bare gøy. nå har jeg bytta ut all innmaten i mitt skrøpelige kabinett .for tredje gang... jeg mener at du bør hoppe ut i det hvis du tør å prøve :!: phax oppsettet ditt så meget bra ut med tanke på pris\ytelse netshop pcn så grei ut men er jo et januartilbud etter det jeg forstod.. Endret 26. februar 2005 av jørn nilsen Lenke til kommentar
gorber Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 det kommer visstnok en ny oversikt i dinside.no i midten av mars. Hvor mye den blir forbedret vet man jo ikke. Har lyst å kjøpe den nå, men jeg vet ikke hvor mye bedre det blir å vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå