Spaz Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Var inne på abit sin newsgroup og fikk øye på denne linken til verdens første Abit KR7A RAID Review. MÅ SES http://www.ocworkbench.com/hardware/abit/k.../kr7araidp1.htm Lenke til kommentar
arnter Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Må først kommentere test oppsettet deres, de har en utrolig rask harddisk som jeg ikke har hørt om før: Test System: AMD AthlonXP 1500+ and Thermoengine heatsink/fan IBM 13.5GB ATA1000 HD AOPEN 40X CDROM MSI Ti200 Graphics card Kingmax DDR333 256MB DDR module CAS 2.5 Leadman 300W PSU IBM ATA-100 7200RPM HD Så til testen: Den må bare leses; "In all, KR7A is definitely one of the best boards of the year. With it's excellent performance." Det de hadde å utsette på kortet er at det ikke haddde et 6-kanals lydkort integrert, men er no vel være bare bra siden on-board lydkort ikke duger til annet enn kontor-bruk! Gleder meg til jeg det kommer til Norge, forhåpentligvis i begynnelsen av Desember! :smile: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-20 20:57, arnter skrev:Må først kommentere test oppsettet deres, de har en utrolig rask harddisk som jeg ikke har hørt om før:Test System:AMD AthlonXP 1500+ and Thermoengine heatsink/fan IBM 13.5GB ATA1000 HD AOPEN 40X CDROM MSI Ti200 Graphics card Kingmax DDR333 256MB DDR module CAS 2.5 Leadman 300W PSU IBM ATA-100 7200RPM HD Så til testen:Den må bare leses; "In all, KR7A is definitely one of the best boards of the year. With it's excellent performance."Det de hadde å utsette på kortet er at det ikke haddde et 6-kanals lydkort integrert, men er no vel være bare bra siden on-board lydkort ikke duger til annet enn kontor-bruk!Gleder meg til jeg det kommer til Norge, forhåpentligvis i begynnelsen av Desember! :smile: Det fins faktisk betraktelig bedre on-board lyd en AC97 da...f.eks. har noen Epox og Iwill-kort så vidt jeg husker en lydbrikke som lager så absolutt akseptabel lyd og nForce-korta har jo skikkelig Dolby Sourround!!! Lenke til kommentar
arnter Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Hjelper ikke likevel, skal ha Audigy PLatinum!! Å det jeg mente var at da er kortet bra når det er den største feilen med det!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå