Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Det første Abit KR7A RAID Review!!!!!!!

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må først kommentere test oppsettet deres, de har en utrolig rask harddisk som jeg ikke har hørt om før:

Test System:

AMD AthlonXP 1500+ and Thermoengine heatsink/fan

IBM 13.5GB ATA1000 HD

AOPEN 40X CDROM

MSI Ti200 Graphics card

Kingmax DDR333 256MB DDR module CAS 2.5

Leadman 300W PSU

IBM ATA-100 7200RPM HD

Så til testen:

Den må bare leses; "In all, KR7A is definitely one of the best boards of the year. With it's excellent performance."

Det de hadde å utsette på kortet er at det ikke haddde et 6-kanals lydkort integrert, men er no vel være bare bra siden on-board lydkort ikke duger til annet enn kontor-bruk!

Gleder meg til jeg det kommer til Norge, forhåpentligvis i begynnelsen av Desember! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-20 20:57, arnter skrev:

Må først kommentere test oppsettet deres, de har en utrolig rask harddisk som jeg ikke har hørt om før:

Test System:

AMD AthlonXP 1500+ and Thermoengine heatsink/fan

IBM 13.5GB ATA1000 HD

AOPEN 40X CDROM

MSI Ti200 Graphics card

Kingmax DDR333 256MB DDR module CAS 2.5

Leadman 300W PSU

IBM ATA-100 7200RPM HD

Så til testen:

Den må bare leses; "In all, KR7A is definitely one of the best boards of the year. With it's excellent performance."

Det de hadde å utsette på kortet er at det ikke haddde et 6-kanals lydkort integrert, men er no vel være bare bra siden on-board lydkort ikke duger til annet enn kontor-bruk!

Gleder meg til jeg det kommer til Norge, forhåpentligvis i begynnelsen av Desember! :smile:

Det fins faktisk betraktelig bedre on-board lyd en AC97 da...f.eks. har noen Epox og Iwill-kort så vidt jeg husker en lydbrikke som lager så absolutt akseptabel lyd og nForce-korta har jo skikkelig Dolby Sourround!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...