Gå til innhold

Første bildene fra Call of Duty 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper CoD 2 har god fysikk.

Det bør det. Innen det spilelt kommer ut, kommer det til å bli satt et "krav" for spill å ha med Ragdoll fysikk.

På grafikk-fronten er det lite forandret, ser jeg. Men hey! Det er jo lenge til det kommer enda! ;)

Disse bildene var ikke akkurat særlig informative, annet enn at vi ser at en del av spillet vil foregå i Nord-Afrika (om ikke hele spillet? :hmm: ), blant annet i Egypt og rundt El Alamein.

Fint å se at noen virkelig bryr seg om slagene som hendte i Afrika. MoH prøvde, men tydeligvis for lite, for Frontline utvidelsen var dass.

Men nå må jeg gå og se "Patton", som omhandler den kjente generalen fra WW2, som blant annet drev ut Rommel og hans Afrika Korps fra Nord-Afrika! :)

Lenke til kommentar

det gjør jeg og. CoD har rett og slett dårlig fysikk... men grafikken synes jeg er fin som den er, og blir ikke skuffet om den ikke er så mye bedre, jeg synes bare at gameplayet (spesielt det som CoD:UO leverte!) er noe av det beste jeg har opplevd i et krigsspill... sinnsykt mye action og noe som skjer hele tiden (bortsett fra et par missions som er ganske lange og kjedelige)

Fikser de på løpinga (den ser litt rar ut), bedre grafikk på eksplosjoner, og bra fysikk, så blir det et spill til i samlinga mi...

Lenke til kommentar

det gjør jeg og. CoD har rett og slett dårlig fysikk... men grafikken synes jeg er fin som den er, og blir ikke skuffet om den ikke er så mye bedre, jeg synes bare at gameplayet (spesielt det som CoD:UO leverte!) er noe av det beste jeg har opplevd i et krigsspill... sinnsykt mye action og noe som skjer hele tiden (bortsett fra et par missions som er ganske lange og kjedelige)

Fikser de på løpinga (den ser litt rar ut), bedre grafikk på eksplosjoner, og bra fysikk, så blir det et spill til i samlinga mi...

CoD har vel ikke fysikk i det hele tatt? :roll:

Lenke til kommentar

Etter at jeg spilte UO og var med på bombetoktet, så fikk jeg jævlig lyst på å spille noe slikt i multiplayeren.

Det er ikke på trappene for CoD II fordi det blir litt omfattende størrelse på brettene. Hvis man tenker seg arealet som passeres i løpet av en time eller en halvtime, så er det rimelig mye større enn Carentan.

Men det er bare et spørsmål om tid før noe slikt dukker opp. Det blir jo tross alt ikke snakk om bygninger eller noe. Men vær og vind er jo noe. Og ellers er det jo dag og natt....

Man kan tenke seg et alliert bombefly som skal komme seg fra A til B, og som har med seg noen eskortefly. Underveis vil de møte på tyske jagere som vil prøve å stoppe bombeflyet.

Blir en tysker skutt ned respawner han et godt stykke bak i ny jager.

Når noen blir drept inne i bombeflyet gjelder det for de andre å vurdere kjapt hvem som skal overta hvilken skyter mens de venter på at han skal respawne.

(Spakene på bombeflyet kan evt. gjøres av en autopilot.)

Blir en alliert skutt ned, og ingen står i tur og venter på å respawne inne i bombeflyet, så respawner han evt. på den ledig plassen.

Må selvsagt være innlagt radiosamband, slik at vanlige spillere slipper å stresse med teamspeak.

Team Dogfight!!

Hadde vært sinnsvakt fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...