Gå til innhold

hjelp til valg av nytt kabinett, midi

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp til valg av nytt kab. har ikke bruk for fancy greier

det skal stå under bordet mitt.

pc:

pros: p4 2.8

ram: 1gb

s.kort: saphire xt800xl pe 256mb

hd: wd 120gb wd 200gb wd 250gb

cd: cdbrenner/dvdbrenner

lydkort sblive 1024

pc skal bygges om til sommeren med nytt hk,ram,pros,lydkort etc

ønsker et kvalitets kab., som er ferdig moddet så det bare er å skru alt på plass.

ikke med glassdør(siden) eller frontdør(lett tilgang på cd/dvd), usb i front,må være god kjøling.

pc brukes til spill(doom3 o.l.), filmer, etc. etc

strømforsyning på 400w ønskelig, støysvakt ,gjerne med angivelse av temp på

frontpanel,regulerbare vifter

pris: ikke over 1500,-

Endret av ascom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp dette kabinettet og denne strømforsyningen. vist du trenger vifte syring ville jeg kjøpt denne.

Oj, har du skifta mening helt eller? Du var jo veldig anti lian li før, det er som jeg skulle skrevet det selv, og det har jeg jo forsåvidt, nesten hver eneste gang jeg har gitt forslag. :)

Støtter den 100%! :thumbup:

edit: Hva skal du med viftestyring når viftene er på 16db? Det er søsing med penger egentlig, hvis du ikke er villig tl å betale 370 kroner for en liten lcd skjerm foran på kainetttet som viser informasjon som alikevel software kan vise. Og den ødelegger fnishen foran, så er liksom ikke alt børsta aliminium. Husk å kjøpe forntdeksel! Så ser det mye bedre ut.

Endret av hba
Lenke til kommentar
kjøp dette kabinettet og denne strømforsyningen. vist du trenger vifte syring ville jeg kjøpt denne.

Oj, har du skifta mening helt eller? Du var jo veldig anti lian li før, det er som jeg skulle skrevet det selv, og det har jeg jo forsåvidt, nesten hver eneste gang jeg har gitt forslag. :)

Støtter den 100%! :thumbup:

edit: Hva skal du med viftestyring når viftene er på 16db? Det er søsing med penger egentlig, hvis du ikke er villig tl å betale 370 kroner for en liten lcd skjerm foran på kainetttet som viser informasjon som alikevel software kan vise. Og den ødelegger fnishen foran, så er liksom ikke alt børsta aliminium. Husk å kjøpe forntdeksel! Så ser det mye bedre ut.

OFTOPIC jeg har funnet ut at lian li er kult like vell men jeg liker thermaltake bedre.

ONTOPIC han sa at han ville se temptaturen og det kan jo denne viftestyringen måle. stoler ikke helt på de programmene som måler temeratur jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...