-Pondus- Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg droppe SP1 og gå rett opp til SP2 hvis jeg trenger USB 2.0 driver eller ligger denne kun i SP1? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ingen som vet om USB 2.0 driverne ligger i SP2 eller? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 De skal gjøre det, men jeg måtte laset dem ned fra Windows Update, men i installasjonsprogrammet til hovedkortet stod det at jeg ikke trengte å installere USB 2.0 drivere... så feil kan ASUS ta. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) De skal gjøre det, men jeg måtte laset dem ned fra Windows Update, men i installasjonsprogrammet til hovedkortet stod det at jeg ikke trengte å installere USB 2.0 drivere... så feil kan ASUS ta. Ok. Så du la inn SP2 med en gang og droppet SP1? Endret 25. februar 2005 av -Pondus- Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jepp, men hadde fortsatt ikke USB 2.0 drivere. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ingen problem med å legge inn sp2 først.. da sp2 innholder alle oppdateringer gjort i sp1 og det som ble gjort mellom sp1 og sp2. For å få oppdatert USB-driverne... gå inn i Maskinvare.. engetsbehandling og finn USB-Devicen du har... klikk der og oppdater de driverne.. det vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå