ka1ser Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Noen som vet om det ligger musikkvideo til venn sangen på singeln? Eller om noen har lagt den ut på internett? lovlig selvsagt... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 At du gidder å lete engang... Bra konsept å lage en sånn sang, men sangen er så sugen at det er tragisk. Lette overalt så jeg tror ikke den er å finne på nettet. Men den er jo på svisj hele tida så slå på tv'en... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) "Venn" er en forferdelig og kjedelig sang... Jeg tror nok at de tjente litt kroner på den sangen, men personlig så liker jeg den ikke... Veit ikke hvor du kan få tak i musikkvideoen lovlig. EDIT: Jeg leifa gitt Endret 25. mars 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Velger å tro at alt som har med den sangen ikke piratkopieres.. De som laster ned sangen/videoen.. Velger å ikke støtte saken den står for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå