Gå til innhold

final fantasy vs morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til han som var imot FF pga ps2 :

tror du virkelig at ps2 fantes i 1991 når FF1 kom ut?

Men seriøst, FF er noe av det beste noen sinne, ja faktisk bedre enn kake!

Rundet akkurat FF5, og ha begynt på X-en, men the all time favorite er FF9 tett fulgt av 7-ern.

Vivi i slutten av 9-ern, Aeris som dør i den dammen, og Behamut, 35 minutter videoen i slutten av 9, the evil queen i 8, osv osv.

Cloud, aeris, xell, butz, rhinoa, vivi, exdeath, barret, squall, zidane, dagger, and the list goes on.

Uff så sensimental jeg blir

Lenke til kommentar

Både FF.serien og Morrowind er bra spill,hver på sin

måte,favoritten min er FF7-skal spille nr 9 og 10 i

sommer-Ser ut som de verste spådommer ang.Morrowind

og utgivelsesdatoer slår til-skal sende en mail til

Ubisoft og prøve å få en slags dato-jeg gidder ikke

vente lenger-skal kjøpe meg en US-XboX med Morrowind

og Outlows Golf-setter inn mailen hvis jeg får svar...

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg FF spillene suger hardt og lenge

(Ja, jeg har spillt flere av dem, inkludert X'en),

ræva plott, patetisk voiceacting (voiceactinga i X'en er utrolig laaaaame), alle andre figurer bortsett fra hovedpersonene er dårlig laget og sist men ikke minst, du kan ikke gå hvor du vil. Man må alltid følge de helvetes "gangene" rundt omkring.

Med andre ord, Morrowind driter på FF serien.

Alle som sier at FF er bedre enn Morrowind har ikke peiling på spill, og har helt sikkert ikke spillt Morrowind uannsett!!

-XDamage

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 17:58, XDamage skrev:

Personlig synes jeg FF spillene suger hardt og lenge

(Ja, jeg har spillt flere av dem, inkludert X'en),

Alle som sier at FF er bedre enn Morrowind har ikke peiling på spill, og har helt sikkert ikke spillt Morrowind uannsett!!

Har du spillt 7-8-9 ?

Liker du ikke de kan du ikke ha lagt sjela i det!

Og det siste du sa der var bare tåpelig. Slik kan vi klare oss forruten.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 16:11, XDamage skrev:

Stakkars FF fans, skal dere begynne å
:cry:
gråte
:cry:
nå?

Så så...det er bare sånn det er.
:grin:

MUHAHAHAHA!!!!
:lol:

:razz:

-XDamage

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: XDamage på 2002-07-06 16:12 ]</font>

*kaster Knights of the Round on XDamage*

Sorry...fikk bare så lyst :razz:

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at undertegnede har spilt både Morrowind og FF.

Jeg holder fortsatt en knapp på FF som den beste PRG'en. Men dette er min menig.

Å komme med utsagn som "FF suger rompe" viser bare hvor useriøst en person kan være.

Ei menig er ei menig. Ingen kan være enige i alt, og derfor må vi respektere at andre liker andre ting.

Jeg vil også si at FF-serien er gangske linær, og at den har en litt "tvungen" spillemåte. Men så er også spillene overlegen på story, battlesystem o.l.

Morrowind (eller Elder's Scroll-serien) bringer mindre på dette område, men tar det igjen med den friheten det bringer.

Jeg har ikke noe imot linære RPG så lenge story'en holder spillgleden oppe.

Det som irriterer meg mest er "fjortis" utsagn som Xdamage kom med:

"Alle som sier at FF er bedre enn Morrowind har ikke peiling på spill, og har helt sikkert ikke spillt Morrowind uannsett!!"

Hva vet vel du om det? Mener du at du er sjefen og har peiling på alt? Like saklig som å si:

"Alle som sier pølser er bedre enn kjøttkaker har ikke peiling på mat, og har helt sikker ikke smakt kjøttkaker uannsett!!"

Han nevner også at han synes voiceactingen til FF er elendig, og spesielt 10'ern sin. Nå har det seg slik at 10'ern er den ENESTE med voiceacting! Viser ikke akkurart at han satt seg inn i de andre spillene.

At han liker Morrowind bedre enn FF-serien er hans menig, og det er ok for meg, så lenge han slutter og komme med usaklige utsagn!

Morrowind er et bra spill, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Quote:

Har du spillt 7-8-9 ?

Liker du ikke de kan du ikke ha lagt sjela i det!

Og det siste du sa der var bare tåpelig. Slik kan vi klare oss forruten.

Final Fantasy spillene er jo nesten som gode gamle space ace og dragon quest på amigaen, fin grafikk men det eneste du gjør er å trykke på en knapp i hver scene. Du blir jo holdt i hånda hele spillet igjennom, er jo ingen frihet overhodet, nesten som film der du må gjennom masse sturrselig slosskamper for å se plottet. Må innrømme at fmv-sekvensene er lekre, men da kan du like godt se filmen, siden gameplayet mangler MYE på å være i nærheten av de beste rpgene.

(og ja jeg har spillt igjennom mange av ff-spillene, også de gamle på snes, i et desperat håp om at neste spill i serien skal være bedre.)

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 13:06, Basus skrev:

Quote:

Den 2002-07-05 18:15, Nymfo- Olga skrev:

Morrowind = Sweet

FF = For faggots

Var det saklig..?

Who cares...:wink:

Mest usaklige innlegget jeg har sett på lenge, hvor har du argumentene dine? Glemte du dem?

Isåfall, ikke skriv slike innlegg, det er _meget_ irriterende.

Jeg prøvde ikke å være saklig... :wink:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...