Gå til innhold

final fantasy vs morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-24 22:37, Heimdal skrev:

et lite spm, har hørt rykter om at XII skal være på gamecube, håper jeg har hørt feil?

Tvila sterkt på at det berre kjem ut til gamecube, for Sony eig vel rundt 50-60%, om ikkje meir, av Square.

Men det er godt mulig at det kjem ut til Gamecube, ekje det sinnsjukt enkelt å lage spel til den konsolen?

Sjølv lika eg Final Fantasy serien meget godt, men akkurat no så har eg Morrowind på tapeten.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-26 11:14, milamber skrev:

Morrowind knuser FF, men det er hvis du er PC tilhenger og ikke PS2 tilhenger. Jeg hater PS2, så FF kan du få billig av meg. Hadde sikkert vært gøy hvis jeg hadde likt PS2.

Jeg liker Morrowind :smile:

Tulling..

Du liker ikke Final fantasy, fordi du ikke liker konsollen. Går det ann å bli mer korka? Så hvis SPILLET Final Fantasy X hadde vært på PC så hadde du likt det..ja, ja..

Jeg har for tiden ikke prøvd Morrowind (tror det er mange andre her som ikke har prøvd det før de uttaler seg) Så jeg kan ikke si hva jeg synes er best. Men allikevel tror jeg at FF går av med seieren hos meg, siden det er min favoritt spill-serie.. :grin:

Lenke til kommentar

Har ikke spillt FFX ennå, men hvis de ikke har forandre formelen radikalt så er morrowind i en helt annen divisjon, FF-spillene vil jeg ikke kalle rpg-spill engang, så lite firhet du har der, morrowind er kult, men jeg har ikke spillt særlig langt ennå.

AtW

Lenke til kommentar

HVis du IKKE gjør noe som helst av sidequests i ff spillene er det en enkel sak og komme seg i gjennom det på 30 timer.... Men dersom du velger og oppgradere personene helt og ta sidequests bruker man fort 150 timer.... :smile:

Få med seg alle ultimate weapons, alle "aeons" o.l!!! Det er konge det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...