CaZiO Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men jeg poster den her fordi jeg det er tilkoblinger osv jeg lurer på. Har en 15" lcd-skjerm og et tastatur fra bærbar pc som jeg gjerne vil benytte på min stasjonære pc. Noen som vet om noen guider el på nettet som kan forklare meg hvordan jeg skal koble osv for at det skal funke? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg lurer faktisk på det samme, kontakt meg hvis du finner ut noe. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Spurte om det samme her på forumet for en stund siden. Fikk ingen svar, så snublet jeg over en post der det stod at det ikke gikk ann pga signalene som blir sendt fra pc til skjerm. De bærbare pc'ene bruker annerledes en de stasjonære. Skjønte ikke så mye av det. Har en 15" Mac skjerm fra bærbar som jeg skulle gjerne ha koblet til. Så hvis dere finner ut no så si fra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis dere finner noe om det, så tror jeg at det kan bli mange spennende worklogs i fremtiden Lenke til kommentar
555 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg prøvde å få en 10" lcd til å funke en tid tilbake men skjermen på laptop kjører ikke på vga signaler så du trenger et kontroll kort som(når jeg sjekka) koster 1000-2500kr... Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det var da voldsomt til svinedyrt da... har en følelse at man kunne lagd det billigere selv hvis man bare hadde diagrammet for koblingen men er dog noe usikker. Vurderte selv en stund å lage en LCD prosjektor ut av en midels liten LCD skjerm (som jeg seff ikke har kontrollerkort til...) men droppet det da jeg ikke fant ut av det pluss at disse prosjektorlyspærene koster så forbanna mye (syntes det ihvertfall ble litt dyrt å bruke 2000 kroner for en lampe til en prosjektor som muligens kanskje ikke kom til å funke noe bra engang...). Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Var en ganske omfattende og avansert sak den kontrolleren, men når den koster så mye er det nesten ikke noe penger å spare... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Pokker også. Nå som jeg fant et godt bruksområde for den gammle laptopen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Pokker også. Nå som jeg fant et godt bruksområde for den gammle laptopen. HVA DA??? Har ein del maskiner men ikkje noe og bruke de på! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er vel ingen som vet om et sted i norge man får tak i sånn kontroll? har bare sett det i amerikanske og asiatiske web-shops Lenke til kommentar
AJmod Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Elfa har en overganskabel som gir VGA, video og svideo mulig den kan brukes. Den har best nr. 25-309-21 og koster 426,- Ta kontakt med Sverre Siggstedt på [email protected] for mer info Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Den artikkelen lå ikke ute på nettet, så det er vansklig å si om den fungerer... Lenke til kommentar
AJmod Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Den sto i katalogen for i fjor, men de skal fortsatt ha den på lager Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Heisann CaZiO Dette er dessverre vanskelig og kostbart å få til. Jeg har vært på tanken før og undersøkt mulighetene. Du trenger en hardware lcd skjermdriver til akkurat den lcd skjermen du har. Det er ikke noe man får kjøpt hvor som helst. Jeg vet det er mulig å oppdrive, men prisen og vanskelighetsgrad er såpass høy at det smarteste er å glemme hele greia og kjøpe en ny skjerm til akkurat ditt formål. Det ELFA har å tilby som omtalt ovenfor er ikke brukelig til det du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå