Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Kriterier: *Kamera *Bluetooth *evt. IR *Fargeskjerm (edit: er vel på alle med kamera ) *Max pris 2500,- *Videokamera (ikke nødvendig) *Med abbonement *Enkel ingen avansert telefon Jeg lurer på deres anbefalninger, har dere noen eller vet om en bra mobil som utfyller de fleste\alle kriteriene, som dere vet er bra. Legg gjerne med url edit: Hadde sett litt på denne. Endret 25. februar 2005 av dQggl Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bruk gjerne malen Med eller uten abb.? Hva med K700i eller Motorola E398 Utdyp deg gjerne litt mer om du trenger enn avansert eller enkel mobil. Finnes mange mobiler som oppfyller kravene dine Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 SE K700i/Nokia 6230 Men en mobil med bare de specsa du setter opp så kan du få en veldig billig telefon feks SE T630/T610 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Bruk gjerne malen Utdyp deg gjerne litt mer om du trenger enn avansert eller enkel mobil. Finnes mange mobiler som oppfyller kravene dine Har bare lyst å kommenter dette litt, han gir da all info man trenger, så denne var grei synes jeg. Egentlig ikke noe bruk for malen, selv om den selvsagt er flott for oss -Tilbake til tråden- Sony Ericsson k700i oppfyller alle dine krav uten problem og er en helt grei telefon. Hvis du helst bare vil ha en telefon som duger til dine krav, og helst ikke vil 'sprøyte' for mye penger inn i kjøpet så vil jeg anbefale lillebroren til telefonen nevnt ovenfor:Sony Ericsson k500i. Den mangler blåtann, men har IR. En god telefon til nesten 1000 kr. mindre uten abbenomang i følge prisguiden. Selv synes jeg at den over det hele er en bedre telefon enn k700i, selv om den ikke nødvendighvis er like avansert. Tastene er herlige, den fungerer godt og itillegg så er den som nevnt en god del billigere. Ellers har jeg ikke noen andre tips egentlig, Nokia telefonene til denne prisen synes jeg har for liten oppløsning på skjermen, en liten pirketing som du merker på det daglige bruk. Samsung vil jeg generelt holde meg unna, grunnet masse små irriterende ting og generelt overprising. - Så i prisguiden og fikk et sjokk. Og da kom jeg på en telefon til forøvrig. En avansert, Symbian S60 telefon; nemlig Siemens SX1, tastene er egentlig det eneste store ankepunktet. Denne telefonen har MP3, minnekort, radio, symbian...... osv. osv., denne listen er langt. Og det beste i mine øyne: Prisen--> Fra kr. 1850..! Du lurer kanskje på hvorfor den er så billig? Vel svaret er at den kom for ca. ett år siden, og tidens tann har nok slitt på prisen (som før lå på nesten 5000 kr) Men du var ikke egentlig ute etter en for avansert telefon, men følte min tvang til å nevne dette røverkjøpet. Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Bruk gjerne malen Med eller uten abb.? Hva med K700i eller Motorola E398 Utdyp deg gjerne litt mer om du trenger enn avansert eller enkel mobil. Finnes mange mobiler som oppfyller kravene dine Jeg har addet noe mer nå, og jeg har sett på SE k700i, vurderer den, men lurte på om det fantes andre like brae mobiler. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Se mitt innlegg ovenfor som jeg redigerte litt. (Brukte lang tid på å skrive det..) Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Tror jeg skal ta meg en tur på butikken i morgen for å se SE k700i, sjekker prisen i butikken sammenlignet med priser på nettet. Kommer nok til å gå for den mobilen. Lenke til kommentar
paol Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Spar pengene og vent mot sommern, ihvertfall ville jeg ha ventet på Sony Ericsson k750i! Den ser sinnsyk ut! Evt kjøp deg en k700i , bra telefon , ok kamera, ok minne, litt dårlig batteri, litt dårlig video, ok mp3 osv. -paol Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Skal du ut og titte på telefoner som passer dine kriterier bør du absolutt se på Siemens S65. Eksempel: Siemens S65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå