MadElk Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Har akkurat fått låne en cd med spillet, men får ikke åpnet det i XP. Spillet er ferdig innstallert på CD'en, så jeg slipper å innstallere det på dataen. Jeg har prøvd å bruke XP's kompatiblitetsmodus, men det virker enda ikke.. Noen som har noen forslag til løsninger på dette gigaproblemet?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er tydligvis en brent warez-kopi av spillet, så jeg tror ikke du burde forvente å få så mye hjelp på dette forumet. Originalspill må nemlig installeres på harddisken, som regel via en setup/install fil som ligger på CD'en. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er ofte mye tull med spill som er brent fra en installasjon på harddisk.. Snakker av erfaring, desverre :smile: .. Vanligvis fikser man problemet med å kjøpe spillet.. F.eks. av meg :smile:. Coling McRae 2.0 er veldig billig nå for tida. Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 foreksempel: 199,- på akersmic.no Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Er ikke helt sikker på dette, men hører ikke denne posten til gamer.no forumet ? Lenke til kommentar
MadElk Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Ok. Jeg har bestemt meg for å kjøpe det, men er det 100% sikkert at den da virker på WinXP? (Får det for bare 0,2 Høvdinger hos akersmic, men det hadde likevel vært greit om det virket..) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har spilt Colin McRae Rally 2.0 på WindowsXP hos en kamerat. Han har originalversjonen og det funket helt fint [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-25 18:10 ] Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 joda colin funker i xp, bare force feedbacken som ikke fungerer,men det er vel en annen historie. drivere muligens, har ikke orket å sjekke. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 18:34, MadElk skrev:Har akkurat fått låne en cd med spillet, men får ikke åpnet det i XP. Spillet er ferdig innstallert på CD'en, så jeg slipper å innstallere det på dataen. Jeg har prøvd å bruke XP's kompatiblitetsmodus, men det virker enda ikke.. Noen som har noen forslag til løsninger på dette gigaproblemet?? You fuck a duck. warez er noe dritt hvis du ikke klarer å brenne skikkelig. Skaff deg heller spillet. Det funker helt fett på win xp. Kan du ikke lære!!Ikke kom med innlegg hvis du har en ulovlig versjon av noen slag! Håper du tar dette seriøst! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: You fuck a duck. warez er noe dritt hvis du ikke klarer å brenne skikkelig. Skaff deg heller spillet. Det funker helt fett på win xp. Kan du ikke lære!!Ikke kom med innlegg hvis du har en ulovlig versjon av noen slag!Håper du tar dette seriøst! bare en liten kommentar... Jeg skal aldri mer kjøpe et spill. to av fire spill familien vår har KJØPT, har ikke fungert. og det er skikkelig kjipt. (har prøvd patcher og alt mulig) Det er noe som heter at kopien blir aldri så bra som originalen, men jeg mener faktisk det motsatte om spill. Jeg vil mye heller ha en kopi som ikke trenger å installeres hver gang OS'et blir reinstallert, og som heller ikke trenger den fuckings CD'en hver gang det skal spilles... hater å kjøpe spill. Men jeg vil ikke oppfordre folk til å kopiere spill av den grunn. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ..du vet alle filene på cd er skrivebeskyttet (hint, hint :smile: )....prøv å kopiere til HDD og fjern skrivebeskyttelen hvertfall på exe filen......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå